Industry Wire

Viadesk organiseert het seminar ‘Op naar dat social intranet’

Amsterdam, 18 augustus 2014 – Veel organisaties overwegen de komende jaren de inzet van social intranet, maar weten niet goed hoe ze dit moeten opstarten, implementeren en succesvol introduceren. Viadesk, aanbieder van social intranet in de cloud, organiseert daarom dinsdagmiddag 9 september in de Tolhuistuin in Amsterdam het seminar ‘Op naar dat social intranet’.

Diverse experts zullen tijdens de bijeenkomst hun kennis op het gebied van communicatie en social intranet delen. Zo gaat keynote spreker Tom de Ruyck van InSites Consulting, in op het implementatieproces van een social intranet. Zijn bedrijf heeft al in 30 landen meer dan 175 online communities opgezet bij diverse multionationals, zoals Unilever, Red Bull, Heineken en IKEA. David van Dongen, auteur van het boek ‘Veranderkunst’ over het samenspel tussen organisatiekunde en communicatie bij complexe verandertrajecten, helpt organisaties beter te communiceren, zodat communicatie kan bijdragen aan de organisatiestrategie. De laatste spreker, en tevens dagvoorzitter en paneldiscussieleider, is Kirsten Wagenaar van Waves & Wires. Zij is voorzitter van de Nederlandse vereniging voor community management en heeft in de praktijk heel veel intranetcases meegemaakt, onder andere bij SNS Bank, Nive Opleidingen, Ministerie BZK en AgentschapNL.

Klanten zullen vervolgens vertellen over hun ervaringen met de implementatie en het gebruik van een social intranet. Via deze praktijkcases en paneldiscussies krijgen bezoekers te horen wat er komt kijken bij het opzetten van een social intranet en welke successen ermee kunnen worden geboekt. Tijdens de afsluitende netwerkborrel is er voldoende mogelijkheid tot netwerken.

Waar en wanneer?
Het seminar vindt plaats op dinsdag 9 september in de Tolhuistuin, Buiksloterweg 5C in Amsterdam. De ontvangst is vanaf 14.30 uur en om 15.00 uur start het programma. De netwerkborrel vangt om 17.30 uur aan.

Kosten en aanmelding
Kosten voor het seminar zijn €99,- en aanmelding kan door te mailen naar info@viadesk.nl of via deze link.

###

Over Viadesk
Viadesk werd in 1999 opgericht en groeide sindsdien uit tot een volwaardig online collaboration platform en social intranet, bereikbaar via PC, mobiel en tablet. Via het platform werken collega’s eenvoudig en veilig met elkaar samen door op een centrale plek documenten te delen, te discussiëren, te netwerken en aan projecten te werken. Viadesk dient zo’n 125.000 gebruikers in de profit- als non-profit sector en heeft ook een vestiging in Keulen die zich richt op de Duitse markt. Klanten zijn onder andere ABN Amro, Schiphol Group, Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM), KNMP, Ministerie van Veiligheid en Justitie en VNG. De Viadesk app werd onlangs uitgeroepen tot een van de beste zakelijke iOS-apps voor samenwerking en projectplanning door de experts van de iPhoneclub. Kijk voor meer informatie op www.viadesk.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht