Industry Wire

Geplaatst door VONQ

VONQ en Starcom gaan intensief samenwerken

De bureaus VONQ en Starcom gaan een strategisch samenwerkingsverband aan op het snijvlak van marketingcommunicatievraagstukken met betrekking tot employer branding, digital media performance en recruitment.  Verdieping van de kennis en consultancy vanuit een data perspectief is de basis die beide bureaus delen. De samenwerking richt zich op de activiteiten op het gebied van data, content en product innovaties.

Starcom bedient naast haar lokale portfolio, vanuit Nederland ook de internationale markt voor verschillende accounts. Het idee is om verschillende proposities in gezamenlijkheid te ontwikkelen voor verschillende markten. Cornelie Weller (CEO Starcom): ‘Wij geloven in de focus van specialisme, maar alleen als deze echt geïntegreerd wordt aangeboden. Het partnership met VONQ stelt ons in staat om recruitment marketing vraagstukken van onze klanten nog specifieker in te kunnen richten.’

VONQ is Europees marktleider op het gebied van recruitment marketing services en helpt bedrijven met behulp data, slimme tools en marketing kennis de juiste doelgroepen te bereiken voor hun vacatures. Tycho van Paassen, Partner en co-founder van VONQ; “Het unieke aan onze recruitment marketing dienstverlening is dat wij op basis van de informatie uit onze datasystemen, heel precies kunnen inschatten wat een mediakanaal gaat bijdragen aan het succes van een recruitment campagne”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht