Industry Wire

Vouchercloud.nl viert tweejarig bestaan

Amsterdam, 21 november 2014 – Kortingscodesite vouchercloud.nl bestaat deze maand twee jaar in Nederland. De app van vouchercloud is het afgelopen jaar bijna 200.000 keer gedownload en het aantal geclaimde vouchers verviervoudigd. Met het oog op de aankomende Sinterklaas- en kerstperiode verwacht vouchercloud – net als vorig jaar december-  een toename in geclaimde kortingscodes te zien.

Succesvol tweede jaar
In totaal werden er afgelopen jaar ruim 540.000 kortingsbonnen geclaimd. Dit komt neer op een maandelijks gemiddelde van 45.000 vouchers, met uitschieters in de maanden juni en juli. In deze maanden werden er  respectievelijk 75.000 en 65.000 kortingscodes ingewisseld.

Vaste klantenkring

App downloads waren er minder dan in het eerste jaar. Het aantal downloads van de app ligt dit jaar dan wel lager, het totaal aantal geclaimde vouchers is maar liefst verviervoudigd. Dit geeft aan dat vouchercloud inmiddels een trouwe schare vaste klanten aan zich heeft gebonden, die de website en app weten te vinden om te besparen op producten en diensten van bekende internationale merken, onafhankelijke retailers en lokale diensten.

Populaire brands

In het eerste jaar maakten consumenten vooral veel gebruik van kortingscodes voor Pathé, Bol.com en Subway.  De reismerken die in 2013 in de top 10 stonden zijn in 2014 vervangen door modemerken. De top 3 van dit jaar bestaat uit Bol.com, Media Markt en Nike.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht