Industry Wire

Vrouwen gaan nét een stapje verder in commercial Pabo.nl

Walsoorden, 16 januari 2015 – Online erotiekwarenhuis Pabo.nl start vandaag met een uitgebreide tv-campagne in Nederland en Duitsland. Onder het motto ‘Join the experience’ gaan de vrouwen in de commercial nét een stapje verder, om zo hun seksleven spannender te maken. Soms met anderen, soms alleen. De tv-campagne is de aftrap van de nieuwe marketingcampagne van het erotiekwarenhuis.

Inmiddels is 70 procent van de klanten van Pabo.nl vrouw en 80 procent van de producten gericht op vrouwen. “We willen ons meer profileren als het lifestylemerk dat er is op de spannende momenten in het leven van een vrouw en haar eventuele partner”, aldus directeur omnichannel Marc Koster. “Dat doen we al lang niet meer alleen met seksspeeltjes, maar ook met lingerie, mode en beautyproducten.”

In Nederland zal de commercial een maand lang te zien zijn op onder meer de zenders van SBS en RTL, 24Kitchen en TLC. De campagne werd bedacht door AVEC Studio en Haruki uit Hamburg. De commercial werd geregisseerd door Mark Bliss, bekend van werk voor BMW, Vodafone, Magnum en Nescafé. Naast televisie loopt de campagne online, in print en instore. In Duitsland is het motto van de champagne ‘Trau Dich was’ en is de commercial te zien op de zenders K1, Sat.1, Sixx, Pro7.

De commercial is te zien op www.pabo.nl/tvc.

Over Pabo.nl
Pabo.nl is onderdeel van Beate Uhse, het grootste erotiekconcern van Europa. De onderneming bestaat nu 68 jaar en is beursgenoteeerd in Duitsland. De groep bestaat uit in totaal 96 winkels, een grote e-commercedivisie, een groothandel en printdivisie (catalogussen). De Beate Uhse Groep is actief in 11 landen in Europa. De omzet bedroeg in 2013 ruim 142 miljoen euro en het concern voert circa 20.000 producten. In Nederland zijn de retailketen Christine Le Duc en online erotiekwarenhuis Pabo.nl de bekendste merknamen. Pabo.nl won in 2013 de Nationale Thuiswinkel Award en werd daarmee de beste online lingerieshop in Nederland. Vorig jaar opende Pabo.nl een flagshipstore op de Amsterdamse Nieuwendijk.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht