Vueling introduceert iDEAL voor boeken van vluchten via de website

Amsterdam, 22 augustus 2013 – De Spaanse vliegtuigmaatschappij Vueling lanceert iDEAL als betaalmethode voor het online boeken van vluchten. Vanaf vandaag kunnen klanten voor hun Vueling tickets naar alle bestemmingen in betalen met het meest populaire betaalsysteem in Nederland.

iDEAL is voor 56 procent van de Nederlanders de favoriete online betaalmethode. Met iDEAL kunnen consumenten direct en veilig betalen voor hun online aankopen. Door de betaalmethode toe te voegen aan de website, biedt Vueling een extra optie aan Nederlandse klanten. Daarnaast kan er nog steeds betaald worden met Visa, MasterCard, American Express, Diners Club International en PayPal.

Over Vueling

Vueling begon in juli 2004 met twee Airbus A320’s en vier routes. Nu, negen jaar later, vliegt Vueling op 208 routes in meer dan 105 steden in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Vueling opereert vanuit 16 landen en heeft meer dan 55 miljoen passagiers vervoerd tot nu toe.

Vueling is markleider op het vliegveld El Prat in Barcelona met een marktaandeel van 35 procent. De vliegtuigmaatschappij vliegt vanaf Barcelona direct naar 100 bestemmingen en vervoert 16 miljoen passagiers per jaar. Dit doet zij met een vloot van 70 Airbus toestelle

In 2012 presenteerde de vliegtuigmaatschappij een nieuwe communicatiestrategie met het concept: LOVE THE WAY YOU FLY.

Nederland
Nederland is op dit moment Vueling’s op drie na grootste internationale markt na Frankrijk, Italië en Duitsland. Luchthaven Schiphol is sinds 2011 één van de 16 operationele basissen van de Spaanse luchtvaartmaatschappij. In Nederland vliegt Vueling deze zomer rechtstreeks op negen bestemmingen vanaf Schiphol Amsterdam Airport: Barcelona, Alicante, Bilbao, Valencia, Malaga, Ibiza, Sevilla, La Coruña en Palma de Mallorca.

Kijk voor meer informatie op: www.vueling.com