Geplaatst door Realvine BV

Webshopontwikkelaar Realvine introduceert 24/7 uur support

Abcoude, 26 november 2012 – Als eerste webshopontwikkelaar professionaliseert Realvine haar support verder. Per 1 december professionaliseert Realvine als eerste webshopontwikkelaar de klantensupport verder naar 24/7. Hiermee wordt voldaan aan de behoefte van ondernemers naar meer zekerheid.

In een e-commerce wereld waar consumenten op ieder moment van de dag kunnen en willen shoppen is het van belang ook op al deze momenten technische ondersteuning te kunnen bieden. Vanaf 1 december aanstaande biedt Realvine dan ook de mogelijkheid om een PremiumSLA te sluiten, waardoor Magento winkeliers dag en nacht verzekerd zijn van ondersteuning in het geval er zich een probleem voordoet in hun webshop.

“Wij wilden al lang een uitgebreidere ondersteuning bieden aan onze klanten”, vertelt Irina Vozianova, manager Support bij Realvine. “In eerste instantie breidden wij de support uit van 8 tot 20 uur en boden wij een paar klanten volledige bereikbaarheid, maar vanaf 1 december zijn wij continu bereikbaar voor onze klanten”.
Het PremiumSLA is niet alleen beschikbaar voor bestaande klanten van Realvine, ook voor webshops die niet door Realvine zijn gebouwd staat deze dienst open.

Over Realvine
Realvine is een jong en groeiend bedrijf, opgericht in 2008. Als eerste in Nederland werden zij Gold Partner van Magento. Realvine ontwerpt, bouwt en implementeert webshops op basis van het Magento e-commerce platform, voor de meest toonaangevende retail organisaties in verschillende branches, waaronder fashion, lifestyle en electronica.