Webwinkel Vakdagen: Shopware luidt e-commercejaar in met veel innovaties

Schöppingen/Utrecht, 11 januari 2024 – Shopware, een leverancier van e-commerce oplossingen erkent in de Gartner Magic Quadrant, presenteert dit jaar baanbrekende innovaties op de Webwinkel Vakdagen. De softwarefabrikant, bekend om zijn visionaire unieke benadering gericht op belevings e-commerce, is op 23 en 24 januari samen met zes partners – Smile, Strix, Studio Emma, Webstores, Bluebird Day en ESW – aanwezig in Utrecht.
Webwinkel Vakdagen staat bekend als een van de belangrijkste e-commerce beurzen in Nederland. Met meer dan 13.000 verwachte bezoekers, 250 exposanten en een programma van meer dan 200 presentaties biedt de beurs Shopware een ideaal platform om haar nieuwste ontwikkelingen te presenteren aan een breed vakpubliek in een belangrijk focusland. Shopware en haar mede-exposanten zijn te vinden op standnummer 223 in hal 7 en staan klaar om bezoekers te voorzien van advies uit eerste hand over alle onderwerpen met betrekking tot online retail. Er is ook een netwerksessie in een ontspannen sfeer op 23 januari van 16.00 tot 17.00 uur.
“Onze missie is om webwinkeliers te voorzien van de beste tools en technologieën om een succesvolle online business op te bouwen. De Webwinkel Vakdagen zijn voor ons een unieke gelegenheid om in contact te komen met geïnteresseerden, onze visie op de toekomst van e-commerce te delen en de nieuwste productinnovaties te presenteren”, benadrukt Shopware-woordvoerder Wiljo Krechting.
Van “AI Copilot” tot “Spatial Commerce”
Shopware bracht vorig jaar al de “AI Copilot” uit, die retailers en winkelklanten efficiënt ondersteunt met een bundel AI-ondersteunde functies zoals productomschrijving generatie. Shopware zal op de Webwinkel Vakdagen nog meer AI-functies voor e-commerce presenteren. Een ander belangrijk onderwerp voor 2024 is “Spatial Commerce”. Shopware heeft een functieset ontwikkeld voor driedimensionale productvisualisatie en ondersteuning voor „Augmented Reality“ gebaseerde winkelervaringen, die de softwareleverancier voor het eerst aan een breed publiek wil presenteren. Functies zoals de unieke “Digital Sales Rooms” tool voor interactief klantadvies en hoe het retailers kan ondersteunen zullen ook centraal staan in Utrecht.
Meer informatie en de mogelijkheid om een afspraak te maken is te vinden op de Shopware website: www.shopware.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.