Industry Wire

Wegens succes herhaald: Seminar Omni-Channel Cloud Customerservice

Neem deel aan het seminar ‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ van Aspect Software en DDM Consulting. Dit is een herhaling van het gelijknamige, goedbezochte seminar in september. Ook nu krijgt Zipwire speciale aandacht. Dit cloud platform is tot ‘Best Product on Show‘ bekroond op Customer Contact Expo 2014.

We hebben een kort en krachtig programma samengesteld om u bij te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Cloud Computing en Customer Service. Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.

Maak kennis met een disruptieve technologie, en ervaar hoe u zelf in een oogwenk first-class klantcontact opzet. Maar er is veel kaf onder het koren. Waarop moet u letten? En hoe past u Cloud in binnen uw bestaande customer contact infrastructuur? Met analyse van de Nederlandse markt door Marktonderzoeker Peter Vermeulen en met demo van Zipwire Cloud.

Registreer hier

Voor wie?

Het seminar ‘Face the Disruption: Cloud Customer Contact’ is speciaal gericht op business managers, customer service managers, contact center managers en marketeers die de voordelen, maar ook de valkuilen willen weten van de Cloud voor de verbetering van hun customer experience en de verlaging van hun kosten.

Topics

  • Wat zijn de mogelijkheden?
  • Meer flexibiliteit tegen lagere kosten
  • Capex of Opex?
  • Hoe zit het met privacy?
  • Schaalbaarheid
  • Integratie met bestaande systemen
  • Cloud of On-premise?

Meldt u nu aan! Klik Hier!

Datum en tijd

30 oktober – 09:30 – 13:00 uur (met een hapje en een drankje)

Plaats

Van der Valk Hotel Breukelen, Stationsweg 91, 3621 LK Breukelen

Programma

  • Welkom, ‘Vier ontwrichtende trends in samenleving en zakenwereld’, door Ruud Loppies, Director van Aspect Benelux en Denemarken
  • ‘Alles gaat naar de Cloud’, door Peter Vermeulen, oprichter en eigenaar van onderzoeksbureau PB7
  • ‘Face the Disruption: Omni-Channel Cloud Customer Contact’, door Rijk van Ooijen,  directeur van DDM Consulting Nederland
  • Zipwire live demo, door Rob Mulder, solution engineer bij DDM Consulting Nederland

Maak nu kennis met de mogelijkheden van Aspect Zipwire voor Omni-Channel Customer Service uit de Cloud!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht