Wegens succes verlengd! Tweede seizoen van TikTok realityserie ‘Tempo-Tastic’ vanaf donderdag 15 februari te zien op het TikTok kanaal van Tempo-Team

De wekelijkse TikTok serie ‘Tempo-Tastic’ draait het maar om één ding: de ultieme test voor werkbesties. Twee werkbesties worden uit hun comfortzone gehaald en gaan de test aan op een nieuwe werkplek. Met uitdagende opdrachten komen ze erachter of ze echt niet zonder elkaar kunnen. Lopen de irritaties hoog op of wordt hun band juist hechter dan ooit?
Amsterdam, 14 februari 2024 – Tempo-Team is voorvechter van werkplezier en vindt dat iedereen hier recht op heeft. Een goede band met collega’s en een leuke sfeer op de werkvloer dragen hieraan bij. Met de serie Tempo-Tastic duik je in de wereld van werkbesties. Ieder seizoen nemen twee werkbesties de proef op de som door te testen hoe hard ze elkaar nodig hebben op de werkvloer. Dit alles onder streng toezicht van de host van de show en TikTok-ster Shar uit Croos. Wegens een succesvol eerste seizoen is Tempo-Tastic verlengd met een tweede, daarvoor zijn reeds 183 aanmeldingen gekomen, een spectaculair aantal.
Lange termijn x korte content
“TikTok is bij uitstek een platform dat gedreven wordt door trends. De grote vraag is wat kortstondige trend gedreven content daadwerkelijk doet voor je merk. Met het Tempo-Tastic format haken we in op de bredere trend van reality-tv en voeden we de doelgroep met long-form content. “We willen Gen Z’ers langer aan ons binden en dat doen we door unieke content te creëren die opvalt tussen de chaos van trends.” Chelsea Breur – Sr. Art Director bij Wavemaker.
Gen z x werkplezier
“Niet alleen willen we Gen Z’ers aan ons binden, we willen ook daadwerkelijk samen gaan voor meer werkplezier. Dat doen we ook in onze samenwerking met Nesim el Ahmadi in onze always-on campagne. Deze serie sluit daarop aan. Veel jongeren ervaren namelijk belemmeringen als het gaat om hun werkplezier. Collega’s zorgen juist voor méér werkplezier. Met Tempo-Tastic lanceren we een nog niet eerder gebruikt TikTok-format waarbij de échte band tussen collega’s centraal staat” – Britt Weijermars, contentmarketeer bij Tempo-Team.
Credits:
Tempo-Team: Britt Weijermars, Marijke Visser
Bureau: Wavemaker
Executive Creative Director: Michael Maaskamp
Sr. Creatives: Chelsea Breur, Kim van Dongen
Video en edit: Stephan Timman
Account: Lisa van Zanten, Wieteke Nijkamp, Elke Mulder
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.