Industry Wire

Geplaatst door Wehkamp

Wehkamp lanceert najaarscampagne met Leonie ter Braak

Wehkamp introduceert vandaag haar inspirerende herfstcampagne met presentatrice Leonie ter Braak. In deze campagne zijn fashion en fashionable living producten makkelijk te shoppen door de QR-codes te scannen. Gewoon, vanaf de bank.
“Wehkamp is al ruim 70 jaar hét online warenhuis voor de gezinnen van Nederland. Om te blijven bieden wat huishoudens nu en in de toekomst nodig hebben, doen we wat Wehkamp altijd al deed: vooruitkijken en meegroeien met trends, tijdgeest en uitblinken in service. In een eigentijdse jas. “Dat is precies waar ‘Het mooie van nu’ over gaat,” aldus Heleen Janssen (Director of Marketing Wehkamp).
In de campagne deelt Leonie, die eind jaren ‘90 al eens model was voor Wehkamp, met een knipoog haar favorieten voor komend seizoen. Als moeder van twee kinderen laat zij met een dosis frisse, aanstekelijke nuchterheid zien wat er bij haar in huis speelt. Zij weet als geen ander wat een gezin van nu nodig heeft.
Alle producten uit zowel de televisiecommercial en andere (outdoor) uitingen zijn voorzien van QR-codes, zodat alles ook direct gescand en gemakkelijk besteld kan worden. “Vandaag gescand, morgen in huis.” Dat is het gemak van nu.
Ook is de sonic branding van Wehkamp vernieuwd met een herkenbaar soundlogo dat vanaf nu in alle uitingen en de eigen kanalen van Wehkamp te horen zal zijn.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Dentsu Creative Amsterdam en ZIGT Media en is vanaf vandaag te zien bij alle landelijke tv zenders en on demand kanalen. Daarnaast is er een landelijke out of home campagne waar onder andere Leonie ter Braak onderdeel van is en zijn de nieuwe radiocommercials te horen met de nieuwe stem van Wehkamp, Veronica van Hoogdalem.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht