Geplaatst door WD

Western Digital introduceert ‘s werelds eerste 2,5 inch 6TB draagbare harde schijf

Western Digital voegt een draagbare harde schijf toe aan de WD -, WD_BLACK- en SanDisk Professional-productlijnen, en biedt ’s werelds hoogste opslagcapaciteit in een draagbare harde schijf van 2,5 inch. De WD My Passport HDD, WD_BLACK P10 Game Drive en SanDisk Professional G-DRIVE ArmorATD zijn nu allemaal beschikbaar in een capaciteit van 6TB.

De nieuwe capaciteit van 6TB is nu beschikbaar voor de merken WD, WD_BLACK en SanDisk Professional:

WD My Passport 6TB
De WD My Passport harde schijven met tot 6TB capaciteit bieden ruimte voor moeiteloze back-ups. De My Passport Ultra-schijf is een draagbare opslagoplossing met USB-C-technologie en een modern metalen ontwerp. De drive is gebruiksklaar en heeft een handige, slanke vormfactor die gemakkelijk meegenomen kan worden. De wachtwoordbeveiliging met 256-bit AES-hardware-encryptie zorgt ervoor dat waardevolle inhoud veilig blijft. De My Passport harde schijven zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren.
De 6TB WD My Passport Ultra en 6TB WD My Passport Ultra voor Mac zijn beide verkrijgbaar voor een adviesprijs van € 209,99. De 6TB WD My Passport is verkrijgbaar voor € 191,99 en WD My Passport voor Mac heeft een adviesprijs van € 195,99. De 6TB WD My Passport USB-C is te koop voor een adviesprijs van € 191,99. Alle producten zijn nu verkrijgbaar bij geselecteerde Western Digital-retailers, e-tailers en in de Western Digital Store.

WD_BLACK P10 6TB
Met de WD_BLACK P10 Game Drive kunnen gamers hun console of pc uitrusten met prestatieverhogende tools om het tempo van moderne, complexe AAA-titels bij te houden. De nu beschikbare capaciteit van 6TB kan tot 150 games opslaan, zodat gamers kunnen spelen zonder concessies te hoeven doen aan welke games ze moeten verwijderen of welke updates ze moeten overslaan om ruimte te maken voor nieuwe titels.

De 6TB WD_BLACK P10 Game Drive heeft een adviesprijs van € 201,99 en is nu verkrijgbaar bij geselecteerde Western Digital-retailers, e-tailers en in de Western Digital Store.

SanDisk Professional G-DRIVE ArmorATD 6TB
De G-DRIVE ArmorATD-schijf van SanDisk Professional is bestand tegen schokken, IP54, regen en stof en biedt pletweerstand om waardevolle beelden te beschermen De draagbare 6TB SanDisk Professional G-DRIVE ArmorATD stelt gebruikers in staat om back-ups te maken van foto’s, videobeelden en bestanden, onderweg of op kantoor.
De 6TB SanDisk Professional G-DRIVE ArmorATD is eind van de maand beschikbaar en heeft een advies verkoopprijs van € 263,99. De drive wordt verkocht bij geselecteerde Western Digital-retailers, e-tailers en in de Western Digital Store.

“Het uitbreiden van het portfolio met ‘s werelds eerste 2,5 inch 6TB draagbare harde schijf is een technologische prestatie en onderschrijft de inspanning om de grenzen van wat mogelijk is te blijven verleggen”, zegt Nitin Kachhwaha, Director of Product Management bij Western Digital. “Het aanbieden van maximaal 6TB in zo’n kleine vormfactor en een toegankelijk prijsniveau geeft alle gebruikers – van studenten tot gamers en professionele videografen – meer flexibiliteit om nog meer essentiële inhoud op één draagbare schijf te creëren en te bewaren.”

—-

Over Western Digital
Het is de missie van Western Digital om het potentieel van data te ontsluiten door het gebruik ervan te ontplooien. Met flash- en HDD-franchises, ondersteunt door vooruitgang in geheugentechnologie, creëert Western Digital innovaties en krachtige opslagoplossingen waarmee de wereld haar ambities kan verwezenlijken. Als kernwaarde erkent Western Digital de urgentie om klimaatverandering te bestrijden en heeft het bedrijf zich gecommitteerd aan ambitieuze doelstellingen voor koolstofreductie die zijn goedgekeurd door het Science Based Targets initiatief. Meer over Western Digital en de merken Western Digital, SanDisk en WD via www.westerndigital.com.