Geplaatst door We Stream

We.Stream betreedt de Filipijnse markt

Mega Cellular Network Inc. lanceert We.Stream in de Filipijnen. De mobiele WiFi hotspot We.Stream biedt reizigers wereldwijd, veilig en persoonlijk WiFi, zonder de angst voor roamingkosten. Mega Cellular is lokaal marktleider in het aanbieden van telecomproducten, met meer dan 80 winkels in de Filipijnen. Met het toevoegen van We.Stream aan het portfolio, biedt Mega Cellular hun klanten een oplossing voor de toenemende vraag aan internationale mobiele data.

Robert Pronk, Brand Manager bij We.Stream: “In de Filipijnen vinden enorm veel reisbewegingen plaats, zowel in- als uitgaand. Daarbij geldt in dit deel van de wereld nog geen roaming regulering, zoals wij die hier in de EU kennen. Dat betekent dus dat iedereen die de landsgrens overgaat, een uitdaging heeft op het gebied van mobiel internet. Omdat wij met We.Stream precies deze uitdaging oplossen, is de Filipijnen voor ons dus een interessante markt. Mega Cellular is een enorm grote naam in deze markt. Het feit dat ze landelijke dekking met hun winkelketen hebben, zorgt ervoor dat ik met veel vertrouwen naar dit partnership uitkijk.”
Fritz Salindong, Marketing Manager bij Mega Cellular Inc.:

“We zien in onze winkels een toenemende vraag naar oplossingen die internet in het buitenland faciliteren. Het steeds aanschaffen van een lokale SIM-kaart wordt nu overbodig voor reizigers. Het We.Stream device biedt immers geïntegreerde Cloud SIM technologie, die ervoor zorgt dat proactief overal het sterkste lokale mobiele internetsignaal wordt geselecteerd.

Tijdens onze eerste kennismaking met We.Stream op de CES in Las Vegas waren we direct onder de indruk van het product. We zijn verheugd dat we onze reizende klanten vanaf nu een hoogwaardige oplossing kunnen bieden om wereldwijd verbonden te blijven. Zij kunnen We.Stream vanaf nu in onze winkels aanschaffen, maar we bieden ook mogelijkheden om het device te huren of online aan te schaffen via onze webshop.”