Geplaatst door Westwing

Westwing is Website van het Jaar 2015

Bij Westwing Home & Living is het reden voor een feestje. Westwing is namelijk uitgeroepen tot de Beste Website van het Jaar in de categorie Voordeel. Voor Westwing wederom bewijs dat het bieden van wooninspiratie in combinatie met scherpe aanbiedingen een blijvend succes is.

Met een dagelijks wisselend aanbod verrast Westwing haar members op dagelijkse basis. De loyaliteit bij klanten blijkt niet alleen uit het winnen van de award, maar ook uit het feit dat meer dan 70% van de aankopen van terugkerende klanten komt. Westwing geeft aan dankbaar te zijn voor de stemmen en versterkt de visie goed op weg te zijn niet alleen de beste, maar ook de grootste e-commerce partij binnen de Home & Living sector te worden.

Over Westwing Home & Living (https://www.westwing.nl/)

Gestart in 2012 en met inmiddels meer dan 25 miljoen members wereldwijd, tilt Westwing online interieur shoppen naar een hoger niveau door het aanbieden van unieke merken en producten in combinatie met inspirerende styling. Dagelijkse nieuwe sales bieden woonaccessoires en meubels van Nederlandse en internationale labels met kortingen tot 70%. In lijn met deze geheel nieuwe ervaring lanceerde Westwing eerder de eerste mobiele app voor het shoppen van interieurproducten in Nederland.

De onderneming wordt in Nederland geleid door Tom Peeters, Itai Gross en Odette Simons en is gevestigd in hartje Amsterdam. Westwing werkt samen met meer dan 500 Nederlandse merken. Dit jaar was Westwing onder andere op televisie te zien in het Net-5 programma House Rules Holland. Eerder won Westwing al de Thuiswinkel Awards Publieksprijs.