Geplaatst door MM1X

WeTransfer naar MM1X voor adserving

Na een uitgebreide pitch heeft WeTransfer besloten om de uitlevering en het beheer van haar advertenties op www.wetransfer.com onder te brengen bij MM1X.

WeTransfer biedt op haar dienst zogeheten ‘wallpaper’ advertising en is de meest populaire file transfer dienst wereldwijd. De grote advertentieformaten worden gezien als revolutionair en bieden creatieven de meeste mogelijkheden om een merk of activatiecampagne te ontwikkelen.

Om wereldwijd een goede dienstverlening te kunnen bieden heeft WeTransfer besloten om de adserving en dienstverlening voor advertentiediensten onder te brengen bij het Haarlemse technologiebedrijf MM1X. MM1X maakt als implementatie partner van OpenX.org gebruik van het enterprise platform (3.0) en is de officiële reseller voor het nederlandstalige gebied van dit platform.

De afgelopen maanden zijn verschillende uitgevers en verkoopnetwerken overgestapt naar OpenX 3.0. OpenX icm MM1X biedt uitgevers en netwerken toegang tot onafhankelijke premium advertentiediensten tegen revolutionaire tarieven.