Industry Wire

Wie wordt de e-mail m|v van het jaar en wat is de beste e-mailcampagne van 2014?

Welke e-mailcampagne is een inspiratie voor de branche? En welke online marketeer heeft het afgelopen jaar een bijzondere prestatie geleverd op het gebied van e-mailmarketing? Vanaf donderdag 10 april heeft de branche ruim één maand de tijd om campagnes en collega’s uit het vak te nomineren die zich in het afgelopen jaar creatief hebben onderscheiden op e-mailmarketing vakgebied.

EMAIL SUMMIT 2014

Voor het vierde jaar op rij organiseert DDMA, in samenwerking met haar Council E-mail, het succesvolle EMAIL SUMMIT congres. Het toonaangevende e-mailmarketingcongres met internationale keynotes, interactieve workshops en presentaties van de beste e-mailcampagnes van het afgelopen jaar. Net als vorig jaar zullen de avond voor de summit tijdens de @ward Night de vakprijzen voor de beste e-mailcampagne en de e-mail m|v 2014 worden uitgereikt.

E-mail m|vvan het jaar

Voor de e-mail m|v van het jaar award is de vakjury op zoek naar online marketeers die zich in het afgelopen jaar hebben onderscheiden op basis van creativiteit, lef en doorzettingsvermogen. Zij moeten een voorbeeld zijn voor de branche en opvallende resultaten binnen de online marketingsector hebben behaald. Uit de vele nominaties die worden ingezonden door de branche zal de jury drie kandidaten selecteren die kans maken om Wouter Hosman (2organize), Martin Boschhuizen (Albelli) en Wouter Blok (Easytobook) op te volgen.

E-mailcampagne van het jaar

Voor de e-mailcampagne award is de jury op zoek naar e-mailmarketingcampagnes die zowel effectief als innoverend zijn. Daarnaast moet de e-mailing een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de totale communicatiestrategie. Onderdelen als conversie, click- en openrates, functionaliteit, testing en visuals staan bij de case-beoordeling centraal. Voor meer informatie over alle criteria en het indienen van campagnes kan men terecht op http://www.emailsummit.nl.

Wie verdient de spotlights?

Het nomineren van kandidaten en indienen van e-mailcampagnes kan tot 12 mei aanstaande via http://www.emailsummit.nl/awards. Het nomineren neemt slechts drie minuten tijd in beslag.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht