Geplaatst door Fightclub

Xelion kiest Fightclub voor nieuwe branding en performance campagnes

Breda, 23 april 2024 – Xelion, de toonaangevende leverancier van VoIP én Unified communicatie in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk, heeft aangekondigd dat zij Fightclub hebben gekozen als hun strategische partner voor online, branding en performance campagnes. Na een grondige evaluatie heeft Xelion besloten om hun activiteiten toe te vertrouwen aan het Bredase bureau, dat momenteel werkt aan een crossmediale creatieve campagne en de nieuwe website.

Fightclub heeft onlangs een hernieuwde merkpositionering ontwikkeld voor Xelion, en werkt nu aan een campagne die de creatieve visie van het bureau vertaalt naar een aansprekende en effectieve strategie.

Serge Hoek, Marketingmanager bij Xelion, deelde zijn enthousiasme over de samenwerking: “Fightclub heeft ons verrast met hun heldere en onderscheidende visie op onze markt, en hun vermogen om deze visie te vertalen naar een buitengewoon pakkende campagne. We zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking zal bijdragen aan het versterken van onze positie in onze thuismarkten met excellente communicatieoplossingen voor het midden en klein bedrijf zoals VoIP en Unified communicatie.”

Thijs van den Ende, CEO van Xelion: “Onze focus heeft vanaf het begin voornamelijk gelegen bij de ontwikkeling van ons unieke product en uitbouwen van ons actieve partnernetwerk. De manier waarop wij ons presenteerden sluit niet meer aan bij de marktbeleving van ons merk en product, hier liggen mooie kansen voor marketing en communicatie om ons bedrijf nog sterker in de markt te zetten.”

Bram Verbogt, verantwoordelijk voor het clientmanagement bij Fightclub, benadrukte de natuurlijke synergie tussen beide bedrijven: “Xelion is precies het type merk waar Fightclub zich mee identificeert; een gedurfde challenger brand mentaliteit, besluitvaardig en bovendien leuk om mee samen te werken! We zijn erg enthousiast over de mogelijkheden die deze samenwerking biedt.”

De nieuwe campagne van Xelion, ontwikkeld door Fightclub, zal naar verwachting voor de zomer al worden gelanceerd en zal gericht zijn op het verder versterken van het merk Xelion en het vergroten van de bekendheid en het marktaandeel.