Industry Wire

Geplaatst door AR-Producties

Yellow Claw viert nieuwe single met eigen Instagram Augmented Reality filter

De nieuwe single ‘Amsterdamned’ van DJ duo Yellow Claw zou zo de soundtrack van een anime film vol vampieren kunnen zijn. Behalve dat Yellow Claw een stripboek uitbrengt in dit thema, is het voor de online volgers van de DJ’s vanaf nu zelf mogelijk zich ook onderdeel van Amsterdamned te wanen.

Op de Instagram pagina van Yellow Claw is nu namelijk een Augmented Reality filter te vinden, waarbij de gebruiker transformeert in een vampier, geheel in de stijl van Amsterdamned.

Middels de Instagram Augmented Reality filter kiest Yellow Claw er voor om zowel online als offline de nieuwe single onder de aandacht te brengen bij de fans.

Om de Instagram Augmented Reality filter tot stand te laten komen is er door Yellow Claw intensief samengewerkt met Augmented Reality productiebureau AR-Producties, welke verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van de social AR filter.

In een relatief kort tijdsbestek is deze Augmented Reality filter tot stond gekomen, tot tevredenheid van Yellow Claw en hun volgers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht