YESCRM, de nieuwe vorm van CRM en Abonnementenbeheer

YESCRM is een ontwikkelde applicatie voor CRM, abonnementenbeheer, facturatie en logistiek. YES!CRM is ontwikkeld vanuit de basis om gelijktijdig in verschillenden landen, regio’s en talen te kunnen opereren en rekening te houden met de internationale gebruikersdiversificatie. De ontwikkeling begonnen vanaf 1998 en is destijds van de grond af aan opgebouwd om veilig, stabiel en platform onafhankelijk te zijn.
YESCRM biedt krachtige tools voor het beheren en organiseren van uw klanten, contacten en correspondentie. Gebruikers kunnen support-tickets registreren en actielijsten aanmaken teneinde openstaande taken en afspraken te stroomlijnen. Overzichten, export-rapporten en draaitabellen kunnen worden gegenereerd voor statistische doeleinden om knelpunten te volgen, maatregelen te implementeren voor verbeteringen, en het bieden van ‘management intelligence’.
Daarnaast biedt YESCRM alle functies om een volledig abonnementenbeheer omgeving op te zetten. U kunt abonnement sjablonen moeiteloos aanmaken, campagnes en promotiecodes beheren, factuur- en prijsinstellingen opstellen, terwijl YES!CRM verder alle zaken regelt als bevestigingsbrieven, verlengingen, afleverlijsten en facturen. Daar YES!CRM gefocust is op een internationale werkomgeving kunt u instellingen bepalen voor munteenheid, betaalwijze, BTW, factuur herinneringen, brief sjablonen, contract- en abonnementstypen en beschikbare talen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.