Yonego viert 10 jarig bestaan op 1 juni

Het succesvolle Yonego Internet Marketing – dat exact op de 15e verjaardag van oprichter Joris Toonders is gestart,– viert 1 juni a.s. haar 10 jarige bestaan.
Bijna 10 jaar geleden startte Joris Toonders vanuit de zolderkamer bij zijn ouders in Zevenbergen met Yonego. Omdat hij nog niet oud genoeg was om zichzelf in te schrijven bij de Kamer van Koophandel, tekenden zijn ouders mee bij de inschrijving.
In 10 jaar tijd is het ROI Driven Internet Marketing bureau met kantoren in Breda en Gent uitgegroeid tot één van de snelst groeiende bedrijven in de Benelux. Met circa 45 collega’s realiseert Yonego miljoenen euro’s aan extra omzet voor haar klanten, werd het onder meer verkozen tot leukste internetbedrijf en kreeg het de hoogste waardering van haar klanten in de Emerce Top 100.
Joris Toonders (Yonego): “Wat 10 jaar geleden begon als een droom, is werkelijkheid geworden. Met een geweldig team van professionals werken we dagelijks aan de groei van onze klanten en Yonego. Dat ik op mijn 25e verjaardag het 10 jarige bestaan van Yonego mag vieren, voelt als een bekroning op het harde werken. Sterker dan ooit tevoren, zijn we klaar om ook de komende 10 jaar Yonego sterk uit te bouwen.”
Yonego werkt samen met een groot aantal bedrijven, waaronder klanten als CheapTickets, Macintosch Retail Group, Autobar, A.S. Adventure en Bizztravel. Met haar sterke focus op ROI Driven Internet Marketing, helpt het bureau bedrijven om een optimale Return on Investment uit internet marketing te realiseren.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.