Industry Wire

Geplaatst door Youngworks en MADE.FOR.DIGITAL

Youngworks en Made.for.Digital verantwoordelijk voor de nieuwe campagne Universiteit Maastricht

Amsterdam, 12 januari 2016 – Universiteit Maastricht werkt met een nieuwe campagne aan een hogere awareness en top of mind positie voor toekomstige studenten. Universiteit Maastricht is voor eigenzinnige denkers en doeners met een sterke motivatie en een actieve opstelling. ‘Go the Extra Mile’ daagt de doelgroep uit op zelfontplooiing en ambitie. Op de aparte landingspage zien we de verhalen van alumni die terugkijken op hoe zij ‘The Extra Mile’ hebben ervaren tijdens hun studie. Naast video’s zijn pre-rolls gemaakt voor de sociale kanalen.

Youngworks is verantwoordelijk voor de nieuwe strategie, creatief concept en website. MADE.FOR.DIGITAL is verantwoordelijk voor de productie van de videos en pre-rolls voor social en youtube.

Arco Bregman (Youngworks) – Universiteit Maastricht heeft een sterk eigen profiel dat goed aansluit bij jongeren die van een studie meer verwachten dan alleen kennisoverdracht in massale collegezalen. Die boodschap is krachtig verwoord en prachtig verbeeld in de nieuwe campagne die net is gestart.

Jelle Kolleman (MADE.FOR.DIGITAL) – Deze productie sluit precies aan bij onze propositie: korte, snel gesneden videos, een duidelijke boodschap en geschikt voor alle digitale kanalen. De korte doorlooptijd maakte dat we snel moesten schakelen, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit.

https://vimeo.com/151379706

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht