Geplaatst door Zakelijk Rijden B.V.

ZAKELIJKRIJDEN.NL INTRODUCEERT GEBRUIKSVRIENDELIJKE ONLINE KILOMETERREGISTRATIE MET SMARTPHONE-APPLICATIE

De website www.zakelijkrijden.nl biedt een compleet pakket dat de ondernemer en zakelijke rijder veel werk uit handen neemt. De koppeling met Google Maps en de smartphone-applicatie zorgen voor minder handelingen bij het registreren van routes met eventuele omwegen. De markering van privé- of zakelijke ritten gaan simpel via het zetten van een vinkje. De website maakt het omslachtige handmatig bijhouden van kilometers en het inbouwen van dure GPS-kastjes overbodig.

Betrouwbaar

Het programma biedt de mogelijkheid om aan te geven of het een gecombineerde zakelijke en privérit betreft, waardoor er geen dubbele kilometers worden gerekend. Het waarschuwt ook als de grens van 500 privékilometers in zicht komt. Routes zijn op een persoonlijke pagina altijd achteraf te corrigeren en als back-up beschikbaar. Rapportages van de gereden kilometers kunnen elk gewenst moment worden uitgedraaid en voldoen aan de eisen van de belastingdienst.

Maand gratis uitproberen

Geïnteresseerden kunnen een maand lang, zonder verplichtingen, gratis gebruikmaken van de dienst. Wie het bevalt, kan een abonnement nemen voor 3 euro per maand, exclusief btw. Opzeggen kan per maand. De smartphone-applicatie is te verkrijgen in de Iphone App Store en binnenkort volgt uitbreiding naar Android® en BlackBerry®.

Over Zakelijk Rijden

Zakelijk Rijden is een Nederlandse onderneming die online kilometer-en rittenregistratiesytemen in combinatie met Smartphone-applicaties ontwikkelt. Zij voorziet hiermee leaserijders, ondernemers, wagenparkbeheerders en de groeiende groep ZZP-ers in de behoefte om tijdrovende administraties overbodig te maken en betrouwbare online backups met kant-en-klare rapportages voor onder andere de Belastingdienst en opdrachtgevers te bieden.