Industry Wire

Geplaatst door Zandbeek

Zandbeek opnieuw verkozen tot beste bureau van Nederland

Contentmarketingbureau Zandbeek staat ook dit jaar op de eerste plaats in de MT1000, het grootste onderzoek naar de kwaliteit en waardering van zakelijke dienstverleners. Zandbeek werd voor het tweede jaar op rij als allerbeste beoordeeld in de categorie ‘marketingadvies’. De MT1000 is gebaseerd op waarderingen van opdrachtgevers die in de afgelopen drie jaar met het bureau werkten. Zandbeek werd een maand geleden ook al door vakgenoten uitgeroepen tot Bureau van het Jaar tijdens de Grand Prix Content Marketing. 

De MT1000 is een jaarlijks onderzoek van Management Team en wordt uitgevoerd door het onderzoeksbureau van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Ruim 4.400 respondenten deden aan het onafhankelijke onderzoek mee. Deze zakelijke beslissers werd gevraagd om het contentmarketingbureau te waarderen op een schaal van 1 tot 10: “Hoe waarschijnlijk is het dat u Zandbeek zou aanbevelen aan een vriend of collega?”. Aan de hand van de antwoorden werd de Net Promotor Score berekend, die de basis vormt voor de ranglijsten van de MT1000. Zandbeek werd daarnaast hoog gewaardeerd op het gebied van klantgerichtheid, productleiderschap en de kwaliteit van de uitvoering.

Zeer succesvol jaar

Fleur van Zandbeek, CEO: “2018 is voor ons een memorabel jaar. We zijn erg hard gegroeid, hebben daarom geïnvesteerd in een nieuw organisatiemodel en we zijn ook verhuisd. Tegelijkertijd wisten we de kwaliteit van ons werk nog verder te verbeteren. Het is heel bijzonder om van zowel klanten als vakgenoten zo’n grote waardering te krijgen. Ik zie het vooral als een beloning voor de gedrevenheid en creativiteit van ons hele team. Zij hebben ons afgelopen jaar laten voelen wat de betekenis van een familiebedrijf is. Mijn broer Jasper en ik zijn heel trots dat we het eerste jaar zonder onze plotseling overleden vader, de naamgever en oprichter van ons bureau, zo goed gepresteerd hebben.”

Langetermijnvisie 

In het bijzonder scoorde Zandbeek hoog op het gebied van klantgerichtheid. Volgens Fleur van Zandbeek is dat een essentieel element om tot succesvolle contentmarketing te komen: “Contentmarketing vergt geloof, visie, discipline en voldoende budget. We richten ons op de lange termijn. Onze opdrachtgevers moeten intern vaak nog een lans breken. Een sterke, persoonlijke relatie en intensieve samenwerking is nodig om iedereen mee te krijgen. Want dat is contentmarketing ook, een manier van communiceren die in alle lagen van de organisatie moet doordringen.”

Zandbeek, pioniers in contentmarketing

Zandbeek (www.zandbeek.nl), is een prijswinnend contentmarketingbureau uit Eindhoven. Bureau van het Jaar in 2018 (Grand Prix Content Marketing) en verkozen tot beste marketingbureau van Nederland in 2017 én 2018 in de MT1000 (Management Team). Zandbeek werkt o.a. voor ABN AMRO, ABN AMRO MeesPierson, Aon, Brocacef, DFE Pharma, DLL, ESET, Geodan, KPN Zakelijke Markt, Malmberg, Rijkswaterstaat, Vebego en VTech.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht