Geplaatst door Zebra

Zebra Technologies introduceert nieuwe oplossingen om retailprestaties te verbeteren

Nieuwe Android™ mobiele computer en robuuste tablet verhoogt productiviteit van staf en verbetert koperservaring
AMSTERDAM – Zebra Technologies Corporation, (NASDAQ: ZBRA), een vernieuwer, met oplossingen en partners die ervoor zorgen dat bedrijven een prestatievoorsprong kunnen behalen, kondigt eenvoudig te implementeren, kosteneffectieve oplossingen aan waarmee retailers het proces kunnen stroomlijnen van front-of-store naar het magazijn.

Met de groei van e-commerce, online aankopen en click & collect in de winkel, zijn retailers gebaat bij oplossingen die nauwkeurige fysieke voorraadtellingen in de winkel verzorgen. SmartCount™ is een kant-en-klare software- en scanneroplossing die retailers in één keer inzicht geeft in hun fysieke voorraden, waardoor efficiëntere, meer kosteneffectieve inventarisaties in de winkel op regelmatige basis mogelijk zijn zonder de dagelijkse activiteiten te verstoren. SmartCount-analysegegevens zorgen ervoor dat winkelmedewerkers weten welke goederen in welke winkels moeten worden geteld.

Zebra introduceert twee nieuwe items in zijn toonaangevende Android-portfolio: de EC30 Enterprise Companion mobiele computer en de robuuste ET51/ET56 tablets.

De ultrakleine, lichtgewicht EC30 vereenvoudigt de communicatie en het taakbeheer van medewerkers, waardoor winkelmedewerkers barcodes kunnen scannen en belangrijke bedrijfstoepassingen kunnen uitvoeren. De EC30 biedt kernfunctionaliteit en connectiviteit met uitgebreide spraakmogelijkheden om werknemers aan het werk en productief te houden, en is bestand tegen continu dagelijks gebruik. Als een multimodale draagbare oplossing verbetert het de productiviteit van de winkelmedewerker en de klantenservice. Het ondersteunt ook de bijgewerkte versie van Workforce Connect™ powered by Savanna om verbeterde samenwerking te bieden, inclusief spraak, Push-To-Talk en zakelijke berichten voor verkoopmedewerkers.

Workforce Connect powered by Savanna bevat ook een nieuwe functie die aangepaste werknemersprofielen biedt. Met deze nieuwe tool kunnen retailers de teamproductiviteit optimaliseren door gebruikersprofielen dynamisch te uploaden naar de EC30 en andere compatibele Zebra mobiele computers. Het maakt efficiënt beheer van gebruikersprofielen en authenticatie voor zoeksystemen van de retailers mogelijk. Dit biedt een gepersonaliseerde gebruikerservaring, afhankelijk van de behoeften en taken van specifieke werknemers, wat betekent dat één Android Zebra-apparaat kan worden geoptimaliseerd voor gebruik door verschillende winkelmedewerkers tijdens verschillende ploegendiensten.

De robuuste Android ET51/ET56-tablet biedt medewerkers een herkenbaar gebruiksvoorwerp met een enterprise-class duurzaamheid, mogelijkheid om gegevens te bewaren en een reeks accessoires die retailers nodig hebben voor betere samenwerking, grotere efficiëntie en een verhoogde klanttevredenheid. De EC30 en ET51/ET56 zijn voorzien van Zebra’s Mobility DNA™ pakket van hulpprogramma’s om het beheer van de gegevens te vereenvoudigen, de beveiliging ervan te versterken en de migratie van verouderde apparaten te ondersteunen. Elk apparaat bevat ingebouwde ondersteuning voor ten minste de volgende twee generaties Android, evenals Zebra’s LifeGuard™ voor Android, die de levensduur van Zebra’s op Android gebaseerde apparaten met drie tot vijf jaar verlengt om het return on investment blijvend te verbeteren.

BELANGRIJKSTE FEITEN:
• Zebra breidt zijn Android-portfolio uit met eenvoudig te implementeren, kosteneffectieve oplossingen die de productiviteit van retailers verhogen van front-of-store naar het magazijn, waardoor ze hun concurrentievoordeel kunnen behalen en behouden.
• SmartCount levert verbeterde inventarisnauwkeurigheid en voorraadzichtbaarheid door fysieke winkelvoorraadtellingen mogelijk te maken waardoor het dagelijkse werk zo min mogelijk belemmerd wordt.
• De nieuwe EC30 enterprise compagnon, speciaal ontworpen voor mobiliteit, helpt bij het aanbieden van de juiste workflowtools voor communicatie en taakbeheer.
• De robuuste Android ET51/ET56-tablets combineren het design van een gebruiksvoorwerp met enterprise-class functionaliteit die vereist is voor in-store- en magazijnwerkzaamheden.
• Workforce Connect powered by Savanna verbindt klantauthenticatie en zoeksystemen om het genereren van gebruikersprofielen op verschillende apparaten te automatiseren en het beheer ervan te optimaliseren om de efficiëntie te verhogen en de kosten te verlagen.

OVER ZEBRA
Zebra (NASDAQ; ZBRA) stelt de frontlinie van bedrijven in retail/e-commerce, productie, transport en logistiek, gezondheidszorg en andere industrieën in staat om een prestatievoordeel te behalen. Met meer dan 10,000 partners in 100 landen, leveren we op industrie aangepaste, end-to-end oplossingen die op slimme wijze mensen, assets en data met elkaar verbinden om klanten te helpen cruciale beslissingen te maken. Onze leidende producten verbeteren de winkelervaring, traceren en beheren de voorraad en verbeteren de efficiëntie van supply chain en patiëntverzorging. Zebra is voor het derde opeenvolgende jaar verkozen als ‘America’s Best Employers’ op de Forbes list. Kijk voor meer informatie op www.zebra.com, of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Participeer in Ons Edge blog en volg ons op Linkedin, Twitter en Facebook.

ZEBRA en de gestileerde afbeelding van het Zebra hoofd zijn handelsmerken van Zebra Technologies Corporation, geregistreerd in vele rechtsgebieden wereldwijd. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren. ©2019 Zebra Technologies Corporation en zijn dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden.