Industry Wire

Zeven nieuwe leden voor DDA

Branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA) breidt per november uit met maar liefst zeven nieuwe leden. Greenberry, WeLikeMilk, Informaat, We are BLiS, Total Internet Group, Yard Internet en Puurpxl behoren nu tot de beste digitale bureaus van Nederland. Eerder dit jaar kondigde de vereniging aan zich open te stellen voor alle digitale bureaus met meer dan één miljoen omzet, en zich niet langer te beperken tot de full-service internetbureaus.

Paul Manuel, voorzitter DDA: “Met het vergroten van ons ledenbestand zorgen we er tegelijkertijd voor dat we een breder draagvlak creëren in de markt. Het is goed te zien dat we steeds vaker het aanspreekpunt zijn voor pers, opleidingen en richting de overheid. Daarnaast geven nieuwe leden ons nieuwe ideeën om als branchevereniging nog meer waarde toe te voegen voor de digitale industrie, dus we heten ze dan ook van harte welkom.”

“We groeien als digital bureau de laatste jaren behoorlijk hard en we zijn trots dat we net de 3e FD Gazelle op rij hebben binnengehaald. In onze groei zijn we constant op zoek naar innovatie en verdere professionalisering, daarbij hebben we de behoefte om met onze branchegenoten over verschillende onderwerpen te sparren”, aldus Arco van der Velde (We are BLiS). “De DDA heeft als doelstelling om de Nederlandse digitale industrie naar een hoger niveau te tillen. Daar sluiten we ons graag bij aan.” Jacqueline Post (WeLikeMilk): “Onze missie is om het succes van merken te vergroten door ze relevant te laten zijn. Dat is complex, omdat dat betekent dat de consument het uitgangspunt moet zijn in plaats van het merk, het product of het kanaal. Voor veel organisaties betekent dit een omslag, wij willen hier graag de aandacht op vestigen en oplossingen ontwikkelen en aanreiken. Voor ons is Dutch Digital Agencies een ideaal platform in deze verandering.”

“Wij zijn een groeiend digitaal bureau met grote ambities”, vervolgt Jan-Willem van Beek (Greenberry). “We geloven in het behalen van aantoonbaar resultaat met slimme en innovatieve oplossingen. Het managen van groei en tegelijkertijd vernieuwend bezig zijn vraagt om kennisuitwisseling met de beste digitale bureaus van Nederland. Daarom zijn we blij lid te zijn van DDA.” “De belangrijkste reden dat Informaat zich bij DDA aansluit is om kennis, ervaringen en projecten te delen met vakgenoten”, aldus Danny van Wieringen (Informaat). “Op die manier willen wij aan vakinhoudelijke ontwikkelingen bijdragen en de professionaliteit en het bewustzijn van UX in de Nederlandse markt vergroten.”

“Yard Internet vindt het erg belangrijk bij te dragen aan de ontwikkeling van de branche in Nederland”, zegt Dennis van Aalst. “Via DDA kunnen we hieraan bijdragen en van elkaar leren. Dit gaat op een open, informele wijze die ons erg aanspreekt.” Joost Schildwacht (Total Internet Group) vult aan: “Als TIG hebben wij kwaliteit hoog in het vaandel staan. Met onze toetreding tot de DDA willen wij bijdragen aan de verdere professionalisatie van het e-commerce landschap”.
“Wij zijn blij met het lidmaatschap! Het inspireert ons niet alleen, het levert ons veel nieuwe inzichten op verschillende vlakken op, en dat in een heel mooi netwerk van de beste bureaus van Nederland”, aldus Darja Scheffers (Puurpxl).
Over DDA:
Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor de meest toonaangevende digitale bureaus van Nederland en werkt als branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. DDA stimuleert actief het creatieve en innovatieve vermogen van de digitale industrie en de interactie tussen de aangesloten bureaus. Het bestuur van DDA bestaat uit Paul Manuel (Tam Tam), Paul Hinze (LECTRIC Groep), Adjan Kodde (Mirabeau), Hans Maltha (Burst) en Vincent Luyendijk (IN10). Annemieke Deering en Marjan Straathof zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht