Industry Wire

Geplaatst door Zoho Corporation

Zoho vergroot Concurrentiemogelijkheden voor Bedrijven Wereldwijd met Nieuwe Geavanceerde Technologie in Zoho One, hét Bestuurssysteem voor Bedrijven

Utrecht, Nederland – 19 oktober, 2021 — Zoho Corporation, een internationaal toonaangevend technologiebedrijf, introduceert vandaag nieuwe applicaties en diensten voor Zoho One, hét besturingssysteem voor bedrijven. Deze nieuwe release stimuleert bedrijven om onsamenhangende datavraagstukken op te lossen en communicatiegaten tussen silo’s te overbruggen, zodat organisaties productiever kunnen worden, zich sneller aan veranderende bedrijfsomstandigheden kunnen aanpassen, en verder kunnen groeien.

“De ervaring die werknemers, klanten, partners en leveranciers hebben wanneer ze te maken hebben met bedrijven is doorgaans een afspiegeling van hoe dat bedrijf en zijn systemen intern gestructureerd zijn. Vandaag de dag is het overgrote deel van systemen niet verbonden door losstaande oplossingen die aangeboden worden door leveranciers”, zei Sridhar Iyengar, Managing Director bij Zoho Europe. “Eenwording van een bedrijf vereist eenwording van de onderliggende systemen, zodat daarna een ware uniforme ervaring geboden kan worden, zowel intern als extern, samen met gebundelde inzichten. Zoho One is gecreëerd met deze visie in gedachten en blijft haar onverslaanbare waarde uitbreiden met nieuwe toevoegingen en verbeteringen, jaar in, jaar uit.”

Zoho One streeft ernaar operationele-, digitaliserings- en retentie-uitdagingen op te lossen die bedrijven tegenkomen. Deze uitbreidingen bevatten:

Uniforme, Real-time Inzichten voor Belangrijke Zakelijke Besluitvorming

Bedrijven beschikken nu over real-time, organisatiebrede analyses die de punten verbinden tussen data die voorheen verloren gingen tussen afdelingen, teams en accounts. Met de ondersteuning van Zia, Zoho’s AI assistent, en Zoho’s BI en Analytics Platform, stelt Zoho One gebruikers in staat om verwachtingen en inzichten te voorspellen en verkrijgen door de volledige organisatie heen. Dit draagt bij aan betrouwbare besluitvorming. Nieuwe innovaties zijn:

● Embedded en Conversationele BI: Zoho One beschikt nu over embedded en conversationele analytics waarmee beslissers dieper in hun eigen data kunnen duiken en informatie over verschillende afdelingen kunnen verzamelen. Dit alles via het gebruik van taalcommando’s met behulp van Zia Insights. Met meer dan 1500 kant-en-klare analyserapporten en dashboards kunnen belangrijke zakelijke beslissingen nauwkeuriger en sneller genomen worden.

● Data Voorbereiding: Deze self-service datavoorbereidings- en managementtool is nu verkrijgbaar in Zoho One. Of gebruikers nu data van derden of andere bronnen voorbereiden, DataPrep, dat wordt aangestuurd door machine learning, kan zakelijke gebruikers helpen om data te integreren, vormgeven, opschonen, transformeren, verrijken en catalogiseren. Daarnaast kan DataPrep ook geïntegreerd worden met Analytics of een derde partij om tot nieuwe inzichten te komen.

● Work Graph: Zoho’s nieuwe back-end dienst, een primeur in de industrie voor bedrijfssoftware. Work Graph brengt interacties tussen mensen, bronnen, systemen en processen in kaart door signalen en hun sterktes te bestuderen over de volle breedte, om zo een bedrijfsbrede werkgrafiek te maken die gespecificeerd is voor ieder individu binnen de organisatie. Het resultaat van een werkgrafiek zal te zien zijn in de dagelijkse productiviteit van gebruikers verspreid over verschillende applicaties.

● Enterprise Search: Zoho’s handige, organisatiebrede zoekmachine, die ondersteund wordt door Zia, kan nu natuurlijke taalverzoeken begrijpen. Zoeken op basis van natuurlijke taal leidt tot een nauwkeurigere datadetectie binnen teams en functie.

Schaal en Beheer uw Activiteiten Effectiever in Onvoorspelbare Omstandigheden

De wereldwijde gezondheid en economische crisis hebben de behoefte aan digitale oplossingen die verschillende werkplek- en bedrijfsmodellen ondersteunen vergroot. Bedrijfsactiviteiten zijn complexer geworden, waardoor gegevens van werknemers en beveiliging een prioriteit zijn geworden. De toevoeging van Mobile Application Management en Zoho Commerce zijn erop gericht bedrijven te helpen hun bedrijfsactiviteiten beter te beheren:

● Mobile Application Management (MAM): Nu werken op afstand niet meer weg te denken is, bevat Zoho One nu ook Mobile App Management-mogelijkheden op bedrijfsniveau. Beheerders kunnen eenvoudig apparaten van gebruikers toevoegen en beheren om betere inzichten en controle te krijgen op bevoorrading, specifieke app-toestemming en beleid, het vergrendelen en verwijderen van apparaten, en meer, om zo de mobiliteit en flexibiliteit van werknemers te ondersteunen.

● Zoho Commerce: Bedrijven moeten sneller dan ooit digitaliseren. De toevoeging van Zoho Commerce stelt retailers in staat om gemakkelijk online winkels te bouwen met de tools die nodig zijn om een website te maken, orders te accepteren, voorraad te monitoren, betalingen te verwerken, leveringen te beheren, het merk naar de markt te brengen, en data te analyseren. Zoho Commerce kan ook geïntegreerd worden met betalingsgateways van derden.

Bouw de beste Werknemerservaringen, ongeacht locatie

Om de afstand tussen werknemers, werkgevers en teams te verkleinen, die door werken op afstand is toegenomen, biedt Zoho One oplossingen aan die hechtere samenwerking en werknemerservaringen bevorderen om zo iedere vorm van werken te ondersteunen:

● Zoho Learn: Organisaties beschikken nu over een training managementtool die interactieve trainingsprogramma’s en -assessments mogelijk maakt met Zoho’s cursusbouwer. Dankzij het online centraliseren van bedrijfsinformatie, trainingsprogramma’s en meer, kunnen bedrijven hun medewerkers optimaal laten groeien.
● Zoho Lens: Om betere communicatie en samenwerking in een remote werkomgeving te faciliteren, biedt Zoho Lens assistentie en begeleiding op afstand aan voor werknemers met behulp van augmented reality (AR) via real-time AR-annotatie, VoIP en chat en meer.

● TeamInbox: Teams gebruiken deze gedeelde e-mail inbox om dubbelingen van taken tegen te gaan en e-mailconversaties te stroomlijnen in één centrale locatie.

● Org Dictionary: Ook een primeur in de industrie. Deze nieuwe, organiatiebrede service biedt een centraal woordenboek voor de gehele organisatie aan. De tool integreert automatisch de namen van personeelsleden van het bedrijf en andere bronnen, waardoor er centraal en consistent jargon gebruikt kan worden voor diverse Zoho-applicaties en gebruikers.

Uniforme en Gepersonaliseerde Ervaring met Context

De verbeterde gebruikerservaring van Zoho One biedt meer mogelijkheden om je werkomgeving te personaliseren:

● Uniforme Console, Dashboards, en een Smart-Stack UI: Werknemers kunnen nu hun applicaties, diensten en dashboards in één overzicht zien waarin agenda’s, dashboards navigatie en andere onderdelen gecentraliseerd zijn.

● Aanpasbaar Dashboard met Vooraf Ingebouwde Widgets: Widgets die data over de organisatie insluiten kunnen samengevoegd worden in een op maat gemaakte dashboard. Dit biedt gebruikers inzicht in de hele organisatie in één overzicht en maakt het mogelijk met om met een druk op de knop dieper in de data te duiken.

“Toen ik in 2018 naar Zoho heb gekeken, toen zag de hele interface er totaal anders uit. Op dat moment heb ik niet ontdekt wat er allemaal mogelijk was,” aldus Robbert Fennis, hoofd Marketing & Communicatie bij ARC. “Nu is dat veranderd. Nu ook met het nieuwe Zoho One interface. Die gewoon lekker scherp is. Die heel erg prettig ook om direct te kunnen wisselen tussen je verschillende apps, en zowaar je homescreen waar je to do’s kunt neerzetten én verschillende tabbladen kunt aanmaken.”

Een Diep Ecosysteem dat Uitbreidt en Integreert

Doordat bedrijven waarde hechten aan flexibiliteit bij het kiezen van apps die voorzien in hun specifieke behoeften, zijn er in Zoho One nu al meer dan 1000 oplossingen van derden op Zoho Marketplace beschikbaar en wordt dat momenteel uitgebreid met het integreren van ruim 100 telefonieproviders. Zo kunnen stakeholders naadloos communiceren. Zoho One bevat daarnaast een uitgebreid platform voor ontwikkelaars en bedrijfsgebruikers om zelf oplossingen te ontwikkelen, uit te breiden en te integreren. Het platform bevat de onlangs uitgebrachte no-code tool, Canvas, low-code tool Zoho Creator, en pro-code platform Catalyst.

Zoho Prijs: Prijzen zijn vanaf € 37 per werknemer. Voor uitgebreide prijsinformatie, kijk op https://www.zoho.com/nl/one/pricing/

Zoho Privacybelofte

Zoho respecteert de privacy van gebruikers en heeft in geen enkele tak van haar bedrijf inkomsten uit advertenties, inclusief haar gratis producten. Lees meer over Zoho’s privacytoezegging op: https://www.zoho.com/privacy.html. Zoho beheert haar eigen datacenters verspreid over de wereld, waaronder twee in Europa. Wereldwijd rekenen meer dan 70 miljoen gebruikers, verspreid over honderdduizenden organisaties elke dag op Zoho voor de dagelijkse bedrijfswerkzaamheden, inclusief Zoho zelf.

Over Zoho

Met meer dan 50 apps in bijna elk groot bedrijfssegment, zoals sales, marketing, klantondersteuning, accounting, en back officeoperaties, en een reeks van productiviteits- en samenwerkingstools, is Zoho een van de meest toonaangevende softwarebedrijven ter wereld.
Zoho is een private- en winstgevende onderneming met meer dan 10.000 medewerkers. Het hoofdkantoor van Zoho is gevestigd in Chennai, India en het Europese hoofdkantoor in Utrecht. Andere kantoren zijn bevinden zich in de Verenigde Staten, India, Japan, China, Singapore, Mexico, Australië en de Verenigde Arabische Emiraten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht