Geplaatst door zooplus Nederland b.v.

zooplus.nl wint ABN AMRO Webshop Award

zooplus.nl heeft op 17 september 2019 de ABN AMRO Webshop Award the Netherlands 2019-2020 gewonnen in de categorie ´Dierenspeciaalzaken´.
De verkiezingen, een initiatief van Q&A in samenwerking met ABN AMRO zijn de grootste consumentenverkiezingen van Nederland, waarin ruim 219.000 consumenten meer dan 500 retailers beoordeelden.
Na de winst in de Shopping Awards Publieksprijzen XL eerder dit jaar is dit de tweede gerenommeerde e-commerce prijs die de webshop voor huisdierbenodigdheden dit jaar in de wacht heeft gesleept.

Klantentrouw
Managing Director van zooplus Nederland Roberto Damen over het winnen van deze award:
„het winnen van deze prijs is een bekroning op dit jaar waarin we ook de Shopping Awards Publieksprijs XL wonnen. We hebben ontzettend tevreden en trouwe klanten, wat tot uiting komt in een zeer hoge retentie en een recommendation van zo’n 97%. Deze publieksprijs is hier ook weer een bevestiging van“.

Over zooplus:
zooplus is de leidende Europese online retailer voor huisdierbenodigdheden en opgericht in 1999. In 2018 kochten bijna 7 miljoen klanten in 30 landen voer en accessoires voor hun huisdieren, eenvoudig en tegen aantrekkelijke prijzen. Met een omzet van ruim 85 miljoen euro in 2018 is zooplus ook in Nederland de online marktleider.