Case: NS bereikte doelgroepen met contextual advertising en creatieve advertenties
De uitdaging bij de campagne rond NS Flex: één basisproduct, maar de campagne moest zich richten op twee heel verschillende doelgroepen.
De uitdaging bij de campagne rond NS Flex: één basisproduct, maar de campagne moest zich richten op twee heel verschillende doelgroepen.
De mobiele app van de NS vergroot zijn bereik tot buiten het domein van de spoorwegen. Als nieuwigheid gaat hij adviseren over routes met bus, tram en metro naar...
Vanaf maandag 6 mei ontvangen 1900 conducteurs van NS een slim horloge. Na meerdere succesvolle proeven blijkt dat de smartwatch een goed hulpmiddel is om op de seconde nauwkeurig...
De NS gaat tot de zomer een proef houden waarbij een kleine groep reizigers niet met zijn OV Chipkaart maar met zijn bankpas kan in- en uitchecken.
Contentspecialist MPG gaat de komende drie jaar het relatiemagazine SPOOR van de NS maken en het online inspiratieplatform #nsfavourites.
De NS gaat de nieuwe generaties Intercity's voorzien van meer 4G-modems zodat het sneller internet kan aanbieden aan reizigers. Ook hebben stoelen USB-stopcontacten en worden er premiumdiensten ontwikkeld voor...
Het gebruik van draadloos internet in de NS-treinen is sinds afgelopen september vrijwel direct verdubbeld nadat de snelheid met de helft toenam.
Google stopt met de verkoop en het onderhoud van de zogeheten Search Appliance, wat letterlijk een serverdoos is die bedrijven in hun datacentrum hangen.
De NS en NS International verlengen hun samenwerking met Digitas LBi Amsterdam weer voor drie jaar. Digitas LBi won de Europese aanbesteding.
De Nederlandse Spoorwegen is het NS Innovatiefonds gestart, een fonds waarmee het vijf miljoen euro kan investeren in startups die zich specialiseren in smart mobility.
De websites van NS en NS International zijn door DigitasLBi in een nieuw jasje gestoken na ‘jaren van werk’.