Emerce Magazine

Artikelen in deze uitgave

EM110-interview
21 februari, 2012

‘De modebranche is geen innovator’

In januari nam Linda de Graaff (38) na vier jaar afscheid als marketing director bij WE Fashion. Dit jaar viert het kledingmerk zijn vijftigste verjaardag. De Graaff over het opzetten en onderhouden van een e-commerceplatform binnen een traditioneel marktsegment.

111213_3
23 februari, 2012

“Voor verandering moet je pijn lijden”

Stephan Fellinger (45) leerde onderhandelen in het pannenkoekenhuis van zijn grootouders en in de studio’s van Hilversum. Wat de internetstrateeg en digitaal denker primair drijft, is hoe mensen omgaan met hun omgeving. Van het digitale werk- en leefterrein van alledag tot de Afrikaanse natuurparken.

column-ruud-hendriks-surcommission
13 februari, 2012

Column: Het virus dat surcommission heet

In Frankrijk hebben ze het simpelweg verboden, maar bij ons lijkt het een onuitroeibaar fenomeen: surcommission, kortweg ‘surco’ genoemd in de reclamebranche.