Deel dit artikel
-

Klanten Telfort gaan meedenken over dienstverlening

Alle klanten van Telfort mogen binnenkort meedenken en -beslissen over zaken als bijvoorbeeld verlengingsaanbod. “Ze mogen concepten bedenken, bij ons aanbrengen en over die van anderen stemmen”, aldus communitymanager Hugo de Vries.

Hij sprak zojuist op The Social Conference in Amsterdam over de nieuwe klantgedreven plannen van de telecomaanbieder.

Nu is het nog zo dat een klein deel van de klanten in besloten omgevingen op het forum helpt bij het testen van nieuwe producten en diensten. Dat bevalt Telfort zo goed, dat het een groter deel van zijn dienstverlening door de klanten wil laten vormgeven. De voorbereidende handelingen worden daartoe nu getroffen.

De Vries: “De leden kunnen ideeën aandragen voor bijvoorbeeld het verlengingsaanbod. Bijvoorbeeld: als je vaste telefonie verlengt, dat je er een extra tv-zenderpakket bijkrijgt. Of korting op mobiele telefonie. De klant mag vertellen wat hij het liefst wil.”

De beltarieven blijven buiten het bereik van het sociale cocreatieproces. De richtlijnen daarvan worden vastgesteld door moederbedrijf KPN.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond