Deel dit artikel
-

Marc Huijbregts directeur Accenture Digital

Accenture heeft Marc Huijbregts aangetrokken als directeur van de Digital divisie in Nederland. Accenture Digital is begin 2014 opgezet om organisaties te begeleiden bij digitale transformaties en innovaties.

In Nederland adviseren ruim honderdvijftig specialisten klanten van Accenture bij de ontwikkeling en de implementatie van digitale bedrijfsstrategieën. Huijbregts zal deel uitmaken van het managementteam van Accenture Nederland. ‘Bij een end-to-end organisatie als Accenture kan ik een bijdrage leveren in de slag naar digitalisering van de gehele bedrijfsvoering en dat vind ik uitermate boeiend,’ laat hij weten.

Huijbregts werkte de afgelopen zes jaar in London bij onder andere Saatchi & Saatchi. Hier was hij wereldwijd eindverantwoordelijk voor de digitale gemeenschap en voor de digitale activiteiten van multinationals zoals Procter & Gamble, T-Mobile en Toyota. Daarvoor was hij actief bij Agency.com en Clockwork. Huijbregts studeerde aan de Rijksuniversiteit Groningen, Nijenrode en Universiteit van Tokyo.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond