Deel dit artikel
-

Publishr: lancering print oorzaak daling direct online verkeer

Toen Liones onder het uithangbord Publishr een magazine op de markt bracht, daalde het directe online verkeer naar het gelijknamige blog met 10 procent. “Dat laten we weten en die openheid wordt gewaardeerd”, aldus Taeke Kuyenhoven die de contentstrategie van zijn bedrijf nader toelicht. (meer…)

Deel dit bericht

3 Reacties

Martijn Rademakers

Ik geloof dat steeds meer bedrijven een contentstrategie zullen volgen om relevant te zijn voor hun doelgroepen. Toevallig laatst gesproken met Liones, lijkt me een zeer geschikte partij om een contentstrategie mee op te pakken (ook voor nietuitgevers).

Jeroen Jonker Roelants

@Taeke: hoe heb je gemeten dat het een het gevolg was van het ander?

Het “directe online verkeer” daalde. Het totale verkeer ook of komt er nu meer binnen via referrals of Google?

taeke kuyvenhoven

Slim van Jannemiek om deze kop te gebruiken, trekt namelijk lekker de aandacht. Het heeft echter vrij weinig met de inhoud van het artikel te maken wmb.

Het originele artikel vind je hier;
http://www.publishr.nl/2010/07/magazine-gelanceerd-direct-verkeer-online-10-in-de-min/

Het waren de eerste bevindingen, geen harde conclusies. Nu, een jaar later, kan ik zeggen dat we ongeveer 50% gegroeid zijn in online bereik. Mede dankzij het magazine, maar voor welk deel zou ik niet durven zeggen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond