Geplaatst door Dealerdirect BV - 1DayCar.com

Actieve autodealers gezocht: |Nieuwe auto kopen| site |1DayCar.com| komt met dagelijkse aanbiedingen.

Enschede, september 2012 – In mei 2011 is de eerste 1DayCar.com actie gelanceerd door Dealerdirect BV uit Enschede. Het doel van 1DayCar.com is de online verkoop van nieuwe auto’s van autobedrijf naar consument opnieuw op de kaart te zetten.

De marketing achter deze nieuwe auto verkoop is gebaseerd op directe email marketing en de slimme inzet van social media. Met websites zoals ikwilvanmijnautoaf.nl is in de afgelopen jaren een database opgebouwd met daarin de uitgebreide contactgegevens van honderdduizenden consumenten welke gevoelig zijn voor de combinatie internet, auto’s en financiën.

Online verkoop nieuwe auto’s succesvol
Dat de nieuwe aanpak van de verkoop van nieuwe auto’s een gat in de markt bleek te zijn was te zien in het feit dat de verschillende verkoopacties een waar succes werden. In de periode van een jaar werden speciale internet verkoopacties georganiseerd voor onder andere de verkoop van de nieuwe Chevrolet Spark, Opel Corsa en Kia Picanto modellen. Daarnaast werd de deze database ook succesvol voor verschillende campagnes ingezet om dealeracties zoals shows en actiemodellen onder de aandacht te brengen.

In plaats van enkele acties verspreid door het jaar zoekt de 1DayCar.com formule nu de samenwerking met innovatieve autodealers welke in staat zijn meerdere speciale online aanbiedingen te doen over een langere periode. Door de samenwerking met meerdere partijen wil 1DayCar in staat zijn dagelijks een bijzondere online aanbieding voor een (bijna) nieuwe auto onder de aandacht te brengen.

Actieve multimerk autodealers gezocht
Op dit moment is het accountteam druk bezig om nieuwe actieve autodealers door heel Nederland aan te sluiten. Er is momenteel nog voor verschillende merken en gebieden ruimte in de testfase. Tijdens de aanloopperiode tot 1 januari 2013 zal 1DayCar geen vaste kosten in rekening brengen. Maar de ruimte is beperkt.

Aan het woord 1DayCar project manager Etiënne Kruit: “We zoeken voor de aanloopperiode tot 1 januari 2013 nog een aantal actieve autodealers. We hebben er voor gekozen tijdens deze aanloopperiode geen kosten in rekening te brengen waardoor we een goede basis zullen hebben om vanaf 1 januari 2013 vol gas van start te gaan. We hebben nog een beperkt aantal open gebieden qua merken en gebieden in Nederland maar vol is vol”.

Actieve autodealers, welke bij voorkeur meerdere merken in hun leveringsprogramma hebben, kunnen zich melden bij Etiënne op 06-39013191, een bezoek brengen aan https://www.1daycar.com/Aanmelden_dealers of een email zenden naar etienne@dealerdirect.nl.