Industry Wire

Geplaatst door We are Blossom

Chio kiest voor Blossom

Chio en Blossom gaan samenwerken om het chips en zoutjes merk Chio de komende tijd online te positioneren en activeren. Tijdens de pitch die Chio hiervoor uitschreef kwam Blossom als beste naar voren. De vernieuwende strategisch/creatieve kracht van Blossom in combinatie met de focus op performance gaf de doorslag.

Joost Nooijen, Brand Manager Chio: “Zowel op strategisch als creatief vlak schoot Blossom volledig raak. Ze begrijpen het merk en de uitdaging waar wij als FMCG merk voor staan. Hun online expertise én energieke betrokkenheid geeft ons het vertrouwen dat wij samen de volgende stap voor Chio kunnen zetten.

Joris Verhaak, Blossom: “Wij zijn trots dat Chio voor ons heeft gekozen. Een jong, energiek merk wat al een aantal jaren voor heel wat onrust zorgt bij de traditionele zoutjes merken. Een flinke dosis ambitie en lef die perfect past bij Blossom.”

Blossom zal zich in het begin met name richten op het ontwikkelen van de content strategie en de creatie van branded content. Daarnaast zal Blossom online activaties ontwikkelen die aansluiten op de ATL campagnes van Chio. Binnen enkele maanden zullen de eerste resultaten hiervan zichtbaar worden.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht