Geplaatst door Roots Network

SportCity, Faire en Trainline kiezen voor Roots Network

Begin 2024 hebben SportCity, Faire en Trainline gekozen om hun Paid Search onder te brengen bij Roots Network. Voor al deze bedrijven zet Roots Network vol in op automatisering van complexe Search Engine Advertising activiteiten.

Voor zowel SportCity, Faire als Trainline gaat Roots Network het werk (verder) automatiseren door tools en script, waardoor er een stevig fundament wordt gelegd voor duurzame groei. Deze infrastructuur stelt deze bedrijven in staat om te focussen op meer strategische projecten, zoals het sturen op customer lifetime value of maximaliseren van de winst.

Hannah Ressel, Online Marketeer bij SportCity over de bureaukeuze: “Roots Network is voor ons de ideale keuze vanwege hun bewezen trackrecord in het opzetten van effectieve SEA-campagnes. Ze leveren maatwerkoplossingen die perfect aansluiten bij onze zakelijke doelstellingen en branche. Hun diepgaande kennis en expertise hebben ons enorm geholpen bij het opzetten van breed gesegmenteerde SEA-campagnes die onze doelstellingen overtreffen.”

Het Paid Search bureau maakt een razendsnelle groei door. Recentelijk hebben ASICS en Pricewise voor Roots Network gekozen. Het bureau werkte al voor grote (internationale) accounts, zoals Otrium, G-Star RAW, Alfen en Danone.

Alex Pepermans, Co-founder van Roots Network: “Er liggen in Paid Search veel kansen in het automatiseren van campagnes, zeker bij complexe (internationale) campagnes. Zorg er maar eens voor dat je relevant adverteert voor miljoenen producten of routes. Bij SportCity lag de complexiteit vooral in het afstemmen tussen de locaties van de sportscholen en de zoekintentie van de gebruiker. Daar worden wij heel enthousiast van en daardoor zijn deze mooie klanten een ideale match met ons.”