Geplaatst door Push2Tablet BV

Kees Zegers’ “Startkapitaal” te koop voor 10% van de vaste boekenprijs

Boek van succesvolle internetondernemer nu in Tablisto op iPad

Recent verscheen het boek “Startkapitaal” met 100 adviezen voor succesvol ondernemen van de hand van Kees Zegers. De auteur is een van Nederlands meest succesvolle internetondernemers en o.a. oprichter meer dan 15 bedrijven, w.o. de bekende nieuwssite NU.nl. Uitgeverij Carrera brengt het boek uit, met praktische tips hoe succesvol een onderneming te starten en uit te bouwen en vaak hilarische anekdotes en treffende illustraties.

De winkelprijs van de papieren versie van “Startkapitaal” bedraagt €14,95. De e-bookversie is nu voor €1,59 te kopen in de kiosk van Tablisto. Tablisto voor iPad kan gratis worden gedownload uit de App Store (zie http://www.tablisto.nl/iPad-boek/Startkapitaal/index.html)

Wat je doet is niet wie je bent. Of je nu CEO bent van een eenmanszaak. Baasje van een multinational. Of president van een wereldtoko. Uiteindelijk maakt het geen donder uit. Want het gaat er niet om wát je doet. Maar hóe je het doet. Hoe je het doet zegt namelijk alles over wie je bent. Onderneem je vanuit je hart of vanuit je hoofd? Denk je in mogelijkheden? Of in beperkingen? Geloof je het wel? Of neem je verantwoordelijkheid? Succesondernemer Kees Zegers geeft in 100 adviezen antwoord op de vraag hoe je succesvol een onderneming start en uitbouwt. Met hilarische anekdotes, treffende voorbeelden en zijn onorthodoxe kijk op zaken weet hij de lezer van het eerste tot het laatste advies te boeien. Zijn adviezen zetten niet alleen aan tot denken maar ook tot actie. De illustraties van Jan Dirk Barreveld maken het tot een uniek managementboek, dat ook op de iPad uitstekend te lezen is.

Tablisto, Nederland’s enige uitgeveronafhankelijke distributeur richting tablets, biedt inmiddels een breed scala aan publiekstijdschriften als o.a. Stripschrift, Vrij Nederland, Opzij, Louder, Computer Idee, PC Active, Gaykrant en vaktijdschriften zoals MT, Sprout, Villamedia, Tiem, naast een groeiend aanbod boeken. Sommige tijdschriften en boeken werden verrijkt met interactiviteit en multimedia, die op de iPad optimaal tot hun recht komen.

Tablisto, ook internationaal geprezen voor zijn hoogkwalitatieve leeservaring, is momenteel enkel nog te verkrijgen in de iPad App store. De Androidversie van Tablisto is in ontwikkeling.
Eén dezer dagen wordt een update van Tablisto uitgegeven die o.a. ook het lezen van publicaties in zgn. ePub-formaat mogelijk maakt, dit op verzoek van vooral boekenuitgevers. Verwacht wordt dat dan het aanbod van boeken binnen Tablisto snel toeneemt.

Over Tablisto

Tablisto maakt deel uit van het distributieplatform Push2Tablet dat speciaal ontwikkeld is om uitgevers in staat te stellen op simpele wijze hun magazines, boeken en kranten te verrijken met interactiviteit en multimedia, en vervolgens te distribueren naar iPad en andere tablets. Momenteel wordt Tablisto ook geschikt gemaakt voor andere tablets dan de iPad, waaronder die gebruik maken van het besturingssysteem Android.

De gratis verkrijgbare app Tablisto en het bijbehorende contentdistributieplatform worden geëxploiteerd door Push2Tablet BV, een initiatief van het Baarnse internetbedrijf Yellowmind BV. Voor educatieve doeleinden wordt momenteel een aparte Tablisto-variant ontwikkeld, terwijl Van Dijk Educatie BV, te Kampen, een exclusieve licentie verwierf voor de toepassing van Push2Tablet in de educatieve markt (informatie over lopende pilots met Tablisto in het onderwijs op http://www.1op1onderwijs.nl).