Geplaatst door Pride PR

NETGEAR deelt acht partnerprijzen uit tijdens Cupido’s Partner Event

Netwerkbedrijf NETGEAR Benelux heeft op donderdag 17 april acht partners in het zonnetje gezet tijdens het jaarlijkse NETGEAR Cupido’s Partner Event. Dit jaar stond het evenement in het teken van menselijke prestaties in al hun pracht en breekbaarheid. Na het officiële gedeelte in restaurant Vanzz in Amsterdam waarbij NETGEAR haar partners bedankte voor de geleverde inspanningen, werden de partners getrakteerd op de KOOZA show van Cirque du Soleil, een wereldwijd optredend samenwerkingsverband van groepen artiesten.

De winnaars
Arend Karssies en Chris van Roosmalen van NETGEAR Benelux hebben dit jaar acht awards uitgereikt aan partners voor hun bewezen diensten van het afgelopen jaar. Karssies: “NETGEAR heeft dit jaar wederom een groei doorgemaakt in de zakelijke markt. Dit succes hadden wij niet zonder onze partners kunnen realiseren. Zij zijn als geen ander in staat om onze enterprise oplossingen tegen een MKB-prijs in de markt te zetten en dit succes willen wij graag met hen vieren middels het jaarlijkse NETGEAR Cupido’s Partner Event.”

Wireless partner van het jaar
De award voor ‘Wireless partner van het jaar’ gaat naar Comlog, omdat het bedrijf het afgelopen jaar bewezen heeft succesvol te kunnen zijn met de wireless oplossingen van NETGEAR. Comlog is voor NETGEAR vooral actief in de onderwijs markt en zijn succesvol met het vinden van de juiste wireless oplossing voor de onderwijsmarkt.

Retail partner van het jaar
PDC (Performance Distribution Centre) is dit jaar verkozen tot ‘Retail partner van het jaar’. “PDC speelt uitstekend in op de vele kansen binnen het assortiment van NETGEAR en laat al jaren een sterke groei zien in haar NETGEAR omzet.”, aldus Chris van Roosmalen, Retail Business Unit Manager NETGEAR Benelux.

Storage partner van het jaar
Promax had de eer om de award voor ‘Storage partner van het jaar’ in ontvangst te nemen. Promax Automatisering kwam als winnaar uit de bus omdat zij als geen ander weten hoe MKB-bedrijven passende oplossingen te bieden op het gebied van storage met behulp van de NETGEAR ReadyNAS- en ReadyDATA oplossingen. Vooral de toepassingen op het gebied van back-up en archivering zijn Promax op het lijf geschreven.

E-commerce partner van het jaar
Coolblue sleepte de award voor ‘E-commerce partner van het jaar’ in de wacht. “Coolblue is in 2013 een zeer belangrijke partner geweest voor NETGEAR in zowel Nederland en België en dat moest beloond worden, vonden wij.”, vertelt Van Roosmalen.

New B2B Business Partner van het Jaar
Mobile Creations werd ‘New B2B business Partner van het jaar’. Mobile Creations heeft in het afgelopen jaar bewezen dat zij met de NETGEAR-oplossingen hun klanten de meest optimale logistieke infrastructuur kunnen bieden.

Distributiepartner van het jaar
Ingram Micro is verkozen tot ‘Distributiepartner van het jaar’ vanwege hun uitstekende groei, de juiste combinatie van retail en B2B partners. Daarnaast heeft Ingram Micro ook de logistieke en en commerciële processen het afgelopen jaar geoptimaliseerd.

Value add distributiepartner van het jaar
Televersal heeft in 2013 wederom bewezen dat zij in de VoIP markt continue groei kunnen blijven realiseren door bestaande partners op te leiden en het klantportfolio te verbreden. Deze prestaties werden beloond met de ‘Value add distributeur partner van het jaar’ award.

Direct Marketing partner van het jaar
Misco heeft de ‘direct marketing partner van het jaar’ award gewonnen door de juiste mix van volume en projecten business, pro-actieve marketing en nauwe samenwerking op het gebied van de verkoop van NETGEAR-oplossingen.