FCB Amsterdam introduceert nieuwe digitale dienst KPMG

KPMG introduceert Smart Tech Solutions. Een nieuwe digitale dienst waardoor meer bedrijven gebruik kunnen maken van de collectieve kennis van KPMG. Smart Tech Solutions bestaat uit slimme softwareoplossingen waarmee bedrijven 24/7 inzicht krijgen in prestaties en automatisering van werkprocessen op het gebied van groei, prestaties, risicomanagement en regulering.
Voor de introductie had KPMG een pitch uitgeschreven, welke FCB Amsterdam gewonnen heeft. Het bureau heeft eerst de nieuwe dienst in Nederland gepositioneerd en vervolgens een campagne ontwikkeld waar de digitale revolutie die KPMG nastreeft met Smart Tech Solutions centraal staat. Massimo van der Plas (CCO FCB Amsterdam) legt uit:
“De democratisering van de dienstverlening door KPMG hebben we vertaald naar een revolutionaire beeldtaal. Een revolutie, maar dan in ‘corporate-land.’”
Die opvallende ‘revolutionaire’ beeldtaal staat het komende jaar centraal in de campagne rond Smart Tech Solutions en wordt uitgerold in online, Print, OOH en owned media.
Credits
Klant: KPMG
Verantwoordelijk bij klant: Anna Commandeur, Richard Wagenmakers, Daniel Horn
Bureau: FCB Amsterdam
Creatie: Wouter Kampman, Massimo van der Plas, Rolf Bais
Strategie: Micky Geesink
Account: Tulsi Kok, Jos Vis
Illustrator: Eelco van den Berg (ArtBox)
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.