Pocket Media en Catawiki sluiten samenwerkingsovereenkomst

Pocket Media en Catawiki hebben een overeenkomst gesloten op het gebied van performance based mobile user acquisition. Hiermee wordt Pocket Media een van de partners van Catawiki, naast andere bestaande voorkeurspartners. Pocket Media is een mobile media agency, gespecialiseerd in mobile display en video advertising.
De samenwerking sluit uitstekend aan bij de groeiambities van zowel Catawiki als Pocket Media. Catawiki is een online veiling platform voor zeldzame en unieke objecten. Hun missie is deze bijzondere objecten voor iedereen bereikbaar te maken.
Door de samenwerking met Catawiki versterkt Pocket Media haar positie in Nederland op het gebied van mobile user acquisition. Met de uitgebreide kennis van Pocket Media op het gebied van mobile advertising genereert Catawiki meer valuable mobile users voor haar online veiling app.
Quote Benjamin Pomerantz, CEO, Pocket Media:
‘We zijn erg blij met deze unieke samenwerking. We kijken ernaar uit een user acquisition campagne voor Catawiki te draaien. Catawiki loopt voorop als platform dat de focus heeft op performance advertising en samenwerkt met verdergaande gespecialiseerde bureaus in de mobile niche zoals Pocket Media, specialist in het combineren van mobile brand awareness met performance.’
Quote Dennis Hesling, App Marketing Lead, Catawiki:
‘Vanaf het begin hadden wij een goed gevoel bij Pocket Media. Ze weten waar ze het over hebben en het stelt ons gerust dat ze zoveel aandacht besteden aan transparantie en fraude preventie. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Pocket Media onze veiling app van goede users kan voorzien. Catawiki, het online veilinghuis voor speciale objecten, hecht veel waarde aan de kwaliteit van onze campagnes. Wij kijken uit naar een lange samenwerking.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.