Industry Wire

Geplaatst door Proximus

Proximus gaat op zoek naar creatieve en innovatieve communicatie- en mediapartners om zijn ambities in het kader van zijn digitale transformatie te ondersteunen

Proximus heeft de ambitie een leverancier van digitale diensten te zijn die een superieure klantenervaring biedt. Wendbaarheid, klantgerichtheid en een digitale mindset zijn in de snel veranderende wereld van vandaag tevens sleutelbegrippen voor een succesvolle marketing- en communicatiestrategie. Aangezien de verwachtingen en noden van zijn klanten voortdurend evolueren,  ziet ook Proximus zich genoodzaakt te blijven innoveren in alle interacties met en communicatie naar zijn klanten.

Proximus blijft inzetten op efficiëntie en vereenvoudiging om uit te groeien tot een leverancier van digitale diensten. De uitbouw van een ecosysteem dat de digitale transformatie van de media- en communicatiestrategie versnelt en versterkt, is daarbij een belangrijke prioriteit.

Een engagement op lange termijn

Proximus start daarom verkennende gesprekken met creatieve en innovatieve communicatie- en media-agentschappen om na te denken over de rol die ze kunnen spelen in de ontwikkeling en gezamenlijke opbouw van een nieuw ecosysteem. Het doel is om samen te werken met verschillende partners en zo een ecosysteem uit te bouwen dat een ideale combinatie van oplossingen kan brengen ter ondersteuning van de ambitie van Proximus en tegelijk zijn klanten tegemoet komt in hun veranderende noden op het vlak van communicatie.

Er wordt gezocht naar expertise op het gebied van creative design (interactief en digitaal), traditionele en digitale media en verkoopskanalen. Het ecosysteem moet bovendien zorgen voor klantgerichte communicatie voor zowel de residentiële als de KMO-markt.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht