Turn stelt Marco Ruivenkamp aan als Technology Sales Director voor de Benelux en Scandinavië

LONDEN, 13 januari 2012
Turn heeft per 1 december j.l. zijn pan-Europese verkoopteam versterkt met de aanstelling van Marco Ruivenkamp als technology sales director voor de Benelux en Scandinavië.
Ruivenkamp zal verantwoordelijk zijn voor het promoten van de producten van Turn binnen de Benelux en Scandinavië, waaronder het Turn Media Platform en het Turn Audience Platform.
Ruivenkamp werkte vóór zijn aanstelling bij Turn twee jaar als commercieel en managing director bij het e-mail marketingbedrijf TAPPS, en drie jaar in verschillende commerciële functies bij Yahoo! UK en NL. Voor Yahoo! werkte hij bij Acxiom NL als teamleider consumentenservices.
Marco Ruivenkamp, liet weten: ” Ik ben verheugd om onderdeel te mogen zijn van het Turn succes en samen met ons team in de UK onze positie in de Benelux and Scandinavie verder uit te breiden. De online advertentiemarkt is sterk aan verandering onderhevig, en gaat steeds meer in de richting van geautomatisseerde, datagestuurde oplossingen. De cloud-oplossingen van Turn zijn daarin een vooruitstrevend, onafhankelijk en open oplossing voor Europese marketingspecialisten. Ik kijk er erg naar uit om onze bestaande klanten verder te helpen met mijn lokale marktkennis en tevens onze volledige portfolio van producten te mogen presenteren aan andere bureaus en adverteerders.”
Turn stelt commerciële marketingspecialisten en hun bureaus in staat om betere marketingbeslissingen te nemen, en helpt hen op een efficiëntere manier hun reclamecampagnes via meerdere kanalen te beheren en een digitaal publiek aan te spreken. Met Ruivenkamp haalt de Europese tak van Turn iemand in huis met een uitstekend begrip van het marketing en data ecosysteem van de Benelux en Scandinavië, en ook een schat aan ervaring in het uitbouwen van succesvolle verkoopteams in de regio.
Pierre Naggar, directeur van Turn Europe, zei: “Marco’s expertise zal de verkoop van onze platformen verder versterken in de gevestigde markten in de Benelux en Scandinavië. Marco’s aanstelling in 2011 is de meest recente voor Turn, een jaar dat zeer boeiend was en waarin ons kantoor in Londen werd opgericht. Voor de aanvang van 2012 ben ik verheugd Marco toe te voegen aan ons kernteam, dat de snelle groei van Turn in heel Europe zal voortzetten.”
Over Turn
Turn heeft in de digitale reclamebranche als enige geïntegreerde end-to-end platforms ontwikkeld voor data- en mediamanagement. Op dit moment worden het Audience Platform en het Media Platform van Turn gebruikt om digitale reclamecampagnes voor meer dan vijftig Fortune 200-merken te beheren. Met een wereldwijde infrastructuur, intuïtieve software en rapportages, en een open ecosysteem voor partners, laat Turn zien hoe de toekomst van digitale reclame in een geïntegreerde real-time omgeving eruit ziet. Het hoofdkantoor van Turn is gevestigd in Silicon Valley, Californië. Daarnaast heeft het bedrijf kantoren in Amsterdam, Charlotte, Chicago, Londen, Los Angeles, New York en San Francisco.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.