Storyboard breidt accountteam uit met Floyd van Lith

Per september is Floyd van Lith begonnen als Head of Sales en Account bij het Amsterdamse mediabedrijf Storyboard. Floyd maakt de overstap van Talpa Media Solutions, waar hij werkzaam was als accountmanager. Met zijn komst gaat Storyboard haar accountteam verder uitbreiden en professionaliseren.
Floyd is al meer dan twaalf jaar actief in de mediabranche als sales en accountmanager. De afgelopen jaren was hij onder andere werkzaam bij De Persgroep, BBP Media, Disney en Talpa. Hier heeft hij veel media- en saleservaring opgedaan en een groot netwerk opgebouwd onder zowel mediabureaus als adverteerders. Met zijn nieuwe functie bij Storyboard maakt hij de switch van traditionele media naar online.
Floyd: “We zien natuurlijk allemaal dat traditionele media-inzet terugloopt in zowel investering als effectiviteit. Content en influencer marketing wint enorm aan terrein. Ik zie dit als dé toekomst in media: middels data en creativiteit adverteerders helpen hun communicatiedoelstellingen te behalen. Bij Storyboard krijg ik de kans aan de slag te gaan binnen deze snelgroeiende wereld en een bedrijf dat hierin vooroploopt.”
Martijn de Kemp, CEO Storyboard: “Floyd brengt een hoop waardevolle kennis en ervaring met zich mee. We zijn ontzettend aan het groeien als bedrijf, en met zijn komst gaan we ons sales en accountteam verder professionaliseren.”
Over Storyboard
Storyboard is een full service creative media company gespecialiseerd in digital strategies, branded content en influencer marketing. Vanuit onze strategische hub, inhouse (video)productie, dedicated mediaspecialisten én uitgebreide netwerk aan invloedrijke celebrities en social influencers bereiken we wekelijks miljoenen consumenten. Dit doen we voor merken als Heineken, Coty, ASICS en Jack Daniel’s.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.