Industry Wire

Geplaatst door Initiative

Initiative wint Payconiq account

Payconiq, de mobiele betaaldienst voor online, onderweg en onderling betalen heeft ervoor gekozen om haar mediabelangen onder te brengen bij Initiative. De samenwerking omvat diensten op het gebied van consultancy, strategie, insights en mediaplanning & inkoop.

Momenteel is Payconiq actief in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. De Nederlandse launch campagne zal in het voorjaar van 2019 van start gaan.

Payconiq neemt de noodzaak weg van ouderwetse betaalsystemen zoals contant geld, credit card en vervelende identifiers. Ze creëerde één app geschikt voor omnichannel betalingen: in winkels, online en onderling tussen vrienden. Gebruikers genieten van snelle & eenvoudige betalingen via hun smartphone terwijl winkeliers kortere afrekentijden aan de kassa ervaren en een lagere prijs per transactie betalen vergeleken met elk ander betalingssysteem.

Met de steun van grote banken breidt Payconiq internationaal het aantal gebruikers razendsnel uit. De partnerbanken spelen een essentiële rol. Zij verzekeren de gebruikers van een beveiligd registratieproces en winkeliers van een betrouwbare reseller. Hoewel deze grote banken gelijktijdig functioneren als aandeelhouders en wederverkopers, is Payconiq een volledig onafhankelijke entiteit.

Frank van Tussenbroek, CMO van Payconiq Nederland:

“Initiative kenmerkt zich in een combinatie van creativiteit en flexibiliteit. Met hun de hoge mate van enthousiasme en inzet zijn ze de ideale partner voor Payconiq.”

Léonie Koning, Managing Director van Initiative:

“We zijn trots dat Payconiq in deze enorm spannende en belangrijke launch fase voor Initiative heeft gekozen. We kijken er naar uit om vanuit gezamenlijk ondernemerschap onze bijdrage te leveren aan het succesvol lanceren van Payconiq in Nederland”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht