Deel dit artikel
-

Sports24.nl moet leven beteren

Sports24.nl is door de Consumentenautoriteit op de vingers getikt na het niet leveren van veelal reeds betaalde artikelen en het verstrekken van onjuiste informatie via de website. De eigenaar heeft beterschap beloofd.

De klachten hadden ook betrekking op gerelateerde websites als football24.nl, running24.nl en dartartikelen.com, waar sportartikelen worden verkocht.

De eigenaar van Sports24 heeft de Consumentenautoriteit toegezegd de problemen op te lossen en de websites aan te passen. De Consumentenautoriteit zal controleren of het bedrijf zijn afspraken nakomt.

Bestellingen zullen voortaan binnen de met de consument overeengekomen termijn worden geleverd, in geval van annulering zal binnen de wettelijke termijn van dertig dagen het bedrag worden teruggestort en op alle websites komt te staan op welke manieren consumenten met het bedrijf in contact kunnen komen en hen ook daadwerkelijk te woord staan.

De aanpak van de Consumentenautoriteit  is in lijn met de Agenda 2012-2013, waarin men  heeft aangekondigd extra aandacht te besteden aan problemen met webwinkels.

Deel dit bericht

82 Reacties

Willem

Mij is ook van alles beloofd. Ik heb in principe nooit wat gekregen.

Hans

Als je nu op de site van sport24 kijkt staat deze te koop voor een redelijke prijs, du die verbeteringen zullen er wel komen maar dan door de nieuwe eigenaar

Rudi

sports24 met een “s”, niet sport24 (die is inderdaad te koop). Ik zou zeggen kijk ook de site van FeelFreeSports.nl voor running kleding en meer.

de Bruijn

Helaas nog steeds niets ontvangen. Vanaf begin oktober al bezig. Niets terug, ook geen geld zoals ze wel beloofden en bellen ook niet terug zoals vandaag beloofd.

SZ

Nog een tip van andere gedupeerden:
” Stuur iedere dag een baksteen naar hun antwoordnummer, gaat ze klauwen vol geld kosten en dat willen ze niet,
Antwoordnr: 153800 VB Amersfoort”

Rene Koopman

Heb mijn geld persoonlijk opgehaald na 2 maanden.
Ik heb nu eindelijk mijn geld terug.

harmen leenders

Ik heb in september vorig jaar goaltjes besteld. Na een aantal telefonische contacten en verhalen over havens en Amerika uiteindelijk (comleet andere) goaltjes ontvangen in een brakke verpakking waar 3 van de vier goaltjes defect waren. Nu wacht ik nog steeds op mijn geld terwijl er in december! een creditnota is aangemaakt die binnen 5 dagen betaald zou worden. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren ….

C. Botter

Na 2 maanden eindelijk een dartbord ontvangen, weliswaar na 2 mailtjes en uiteindelijk gekozen voor alternatief.
De aanbieding staat prominent op de website: Winmau Blade4, de nieuwste voor EUR 40,- (adviesprijs 70,=) en in voorraad.
Blijkt niet leverbaar en het alternatief nu ontvangen, een Razor Abbay, bij andere websites voor nog geen EUR 30,- Kortom EUR 10,= afgezet!
Ze komen dus niet na , wat ze beloven.
De spullen in de aanbieding zijn niet voorradig.

Rene

ben al vanaf begin februari bezig om mijn geld terug te krijgen maar dat wordt wekelijks belooft door pim maar gebeurt niet

Nico Buurlage

Ook ik zit al vanaf 21 maart op een terugbetaling van sports24 te wachten ik heb een paar keer mail contact gehad en ik heb 2 keer telefonisch contact gehad maar tot nu toe zonder resultaat. En terugbellen wordt wel beloofd maar ook niet gedaan, ik denk dat er andere stappen ondernomen moeten worden desnoods via opgelicht.nl of radar.

Nico Buurlage

Hallo SZ,

Bedankt voor je reactie bij mij gaat het net zo inderdaad bellen helpt niet mailen ook niet ik denk dat ik maar ga dreigen met juridische stappen en aangifte ga doen van diefstal bij de politie misschien dat ie dan wel aangepakt wordt.

hans vellinga

ben ook al vanaf 26 maart bezig om geld terug te krijgen na anuleering van bestelling die ook maar niet geleverd werd en inderdaad ik krijg ook deze week mijn geld terug gestoord word er gezegd ben gelukkig schadeloos gesteld door mijn rechtsbijstands verzekering dus via die weg heb ik geld terug maar blijf het proberen om het via hun terug te krijgen zoals het hoort

Edwin van Stam

Sports24 na niet leveren aantal keer proberen te bellen. Nemen gewoon standaard niet op. Nu geld teruggevraagd. Nog niet ontvangen.

Ronald

Jongens, wat een oplichters zijn dit. Na een retourzending na maanden mijn geld nog niet terug, ondanks bellen mailtjes en aangetekende brieven. Ik ga nu gewoon naar de rechter, zonde van mijn tijd maar het kan schijnbaar niet anders.

monique

zo 23-4 toezegging geld retour en uit het systeem vandaag volgende aanmaning gaat lekker deze soap zou wensen dat ik mijn tijd terug kon draaien en mijn dartspullen ergens anders vandaan had gehaald maar helaas de soap gaat door

AvdH

Bestelde artikelen zijn nooit geleverd en drie maanden na dato nog steeds geen geld terug ondanks herhaalde toezeggingen. Hoe kan dit soort criminaliteit aangepakt worden???

de Bruijn

Kreeg ook geen geld terug. Vanaf oktober 2011 al bezig. Ik moest in april 2012 naar Utrecht en op de terugweg langs de winkel geweest en heb netjes mijn geld terug gestort gekregen. Had wel al mijn papieren bij me met wat ik besteld had.

esther

Ook ik kan na tientallen telefoontjes, brieven etc en een hoop smoezen verder, waarschijnlijk fluiten naar mijn geld!!!!!

Esther

Ik wacht sinds februari; tientallen telefoontjes, brieven, e mails, faxen en een veelvoud smoezen verder; nog geen cent gezien… Ongekend!!!

SZ

Genoeg klachten mensen! Nu actie ondernemen. Het is duidelijk dat hij een oplichter is. Weet iemand wat wij nog kunnen doen om onze recht….?
Niet vergeten: Samen staan wij sterker!!!

beyaert rudy

wacht zoals velen al 1maand op mijn bestelling!
telefonisch niet berijkbaar.
2maal reactie gehad op email met belofte : bestelling wordt volgende week geleverd!
wacht nog steeds.
nu geen enkel antwoord meer , ook niet op email.
dus zoals velen geld kwijt !

de Bruijn

Hallo
Ik had dit ook en ben naar Amersfoort, de winkel, geweest en heb direct geld terug gekregen[ gestort op rekening, kon ik zelf bekijken of je krijgt een recu van terugstorting].

Els van Eijden

Bestelling gedaan begin mei, artikel niet voorradig. Zou een goede vervanger opsturen.Niets ontvangen!!! Telefonisch niet bereikbaar! Geen reactie per mail. Dan maar met een paar flinke mannen die kant op!
Schandalig dit; grote oplichter.

Marco Prins

helaas zijn ook wij de pineut, bestelling gedaan voor meer dan 100,- door iemand van onze groep, niets ontvangen…. maar gaat goed komen… to b c!

Erg dat iemand zo kan leven, kan ik me niets bij voorstellen (gelukkig) hij heeft ook bijv. gewoon een Linkedin Profiel terwijl echte oplichters (helaas) zo slim zijn dat ze dit niet doen….

Lucia Elderman

Ook ik zit al vanaf februari op mijn geld te wachten. Het produkt was niet op voorraad en zou ook niet meer komen. Opeens kreeg ik van hun een levering met een zogenaamd vergelijkbaar artikel waar ik niks mee kon, het was niet eens de goede maat. Heb het produkt terug gestuurd en zou m`n geld terug krijgen. Al verschillende keren mail gestuurd en Pim aan de telefoon gehad steeds weer beloftes en toezeggingen, maar nog steeds niks. Heb inmiddels al 4 verschillende mail adressen van hun. (info, pim, administratie en marketing@sports24.nl) Had ik die verkeerde levering maar gewoon gehouden…

de Bruijn

Ga gewoon naar de winkel in Amersfoort. Ik heb daar mijn geld, of althans ze hebben meteen geld overgemaakt naar mijn rekening. Hebben ze ook laten zien. Succes

Nico Buurlage

Goede tip de Bruijn alleen heb ik geen vervoer en woon ik in Groningen is me toch wat te ver weg ben ik nog meer aan reiskosten kwijt dan het bedrag wat ik terug moet krijgen. Maar voor mensen die wel in de buurt wonen is het wel een goede oplossing

Lucia Elderman

Ik woon ook in Groningen dus voor mij ook geen goede oplossing…

Ramon van der Goes

Ik heb nu 2x iets bij sports24 besteld. De eerste keer kreeg ik een deel van de bestelling keurig na 2 dagen geleverd en daarbij een berichtje dat het andere deel later zou komen omdat het niet op vooraad was. dit kwam uiteraard niet. Na vele telefoontjes (ze nemen daar de telefoon ook heel vaak niet op) werd mij verzekerd dat er een creditnota zou worden gemaakt. uiteindelijk, na anderhalve maand ofzo, mijn geld terug gekregen. Ik ben zo dom geweest om weer wat bij ze te bestellen en uiteraard wordt het weer niet geleverd en na vele toezeggingen dat er een creditnota gemaakt zou worden, heb ik deze tot op heden nog niet mogen ontvangen. morgen ga ik maar eens weer bellen en anders ga ik ze idd persoonlijk een bezoekje brengen.

Lucia Elderman

Krijg nu idd ook steeds mail van sports-deal. Vreemd dat ze wel tijd hebben om die mails te kunnen versturen maar niet de belangrijke mails kunnen beantwoorden…

M. Prins

als ondernemer schaam ik me voor zulke ´ondernemers´

Ramon van der Goes

maandag telefonisch contact gehad met sports24 en er werd me verzekerd dat die dag de creditnota werd overgemaakt en omdat het een transfer van ABN naar ABN was ik dezelfde dag nog het geld op mijn rekening zou hebben. Tot op heden uiteraard niks ont vangen.

s. flipse

Slechte service en bereikbaarheid. Bestelling van 21 mei nog steeds incompleet! Niet leverbare producten worden nog steeds te koop aangeboden. Op mail wordt niet gereageerd en telefonisch niet te bereiken!

Harmen Leenders

Vandaag eerst Pim aan de lijn gehad en daarna doorverbonden met Ria. Ria is ‘speciaal’ aangenomen om de boel op orde te brengen naar ik begrepen heb. Ik heb Ria nog niet eerder gesproken en zij gaf te kennen dat mijn 102.4 Euro voor de 21e juni teruggestort zal zijn en als dat niet zo is mag ik haar daarop aanspreken. Mijn initiele bestelling dateert van September 2011. Het wordt dus tijd en ik ben benieuwd of het dan eindelijk gaat lukken …. Mocht dat niet gebeuren ga ik de media opzoeken. Misschien moet ik dat sowieso maar doen…..

Ronald

Vandaag na precies een halfjaar mijn geld terug gekregen, dit was voor een retourzending van 92 euro. Het heeft maanden gekost van bellen, boze brieven sturen, afgescheept worden met smoesjes, dreigen met van alles en nog wat. Uiteindelijk had ik er anderhalf uur rijden wel voor over en ben ik er afgelopen zaterdag langs geweest, in de winkel stond een meneer genaamd Willem (van de hockeyspullen) die beloofde toe te zien dat het deze week echt zou worden afgehandeld. En dat is nu ook gebeurd. Langsgaan lijkt zo te zien de enige werkende oplossing.

Niek Bakker

Waardeloos bedrijf! Ik bestel al jaren en jaren op internet, nooit geen problemen. Ik bestel eens iets op sports24 en ja hoor, een gedeeltelijke levering. Het andere gedeelte wordt niet geleverd (geen voorraad). Toezeggingen worden niet nageleefd en dus nog steeds geen geld terug.
Maar een aangetekende brief sturen! bah, wat zielig.

Ellis

Order nog maar pas geplaatst maar inmiddels al 2x geen levering gehad. Bij 1e keer bellen wisten ze zeker dat het diezelfde dag geleverd zou worden…..de middag afgewacht en toen weer gebeld….het wordt vandaag geleverd! Niet dus, volgende dag weer bellen en kreeg te horen dat deze shirt veel besteld waren en dus op, was bijbesteld en zou zaterdag (gisteren 16-6-12) binnenkomen….niet dus! vervolgens geen prettig gevoel erbij en dus gaan googlen, nou, daar wordt je dus niet vrolijk van. Zoonlief compleet over de zeik, hij moest z’n zuurverdiende shirt zelf betalen. Heb inmiddels gemaild naar: pim@sports24.nl en info@sports24.nl
en ook even een cc gestuurd naar: pers@consumentenautoriteit.nl
Tevens een mail naar de customer service van Sports24 en eens ff gecheckt of een Ideal-betaling teruggedraaid kan worden…..helaas niet dus volgens internet maar ga toch even contact opnemen met de bank.
Hierboven las ik de tip om iedere dag een baksteen op te sturen naar hun antwoordnummer, lijkt me een goed idee, voor ons is het gratis en hun moeten ervoor betalen.
Dus:
Antwoordnr: 15
3800 VB Amersfoort

Zijn er trouwens mensen die er wel naar toe willen gaan om hun geld op te gaan halen ?
Ik woon nogal een eindje uit de buurt maar misschien zijn er meerdere mensen hier uit de buurt ? (omgeving Den Bosch)

Ramon van der Goes

ongelofelijk!! ik heb mijn creditnota ontvangen… nooit meer verwacht

M. Prins

en wij hebben na 4 weken een deel van de bestelling ontvangen…. wel jammer dat het duurste deel van de bestelling als geleverd staat wat niet het geval is maar het begin is er…

Lucia Elderman

Ik heb via hun nieuwe site sports-deal een bericht achter het volgende bericht achter gelaten:

Toch grappig dat er wel geld is om een nieuwe site op poten te zetten maar schijnbaar geen geld om de credits van sports24 terug te betalen… Wacht inmiddels al bijna 5 maand!

De volgende dag gelijk reactie via de mail met de tekst:

Beste Lucia,

Wij gaan vandaag uw order crediteren.

SP24

Ik ben benieuwd!

Ronald

Een nieuwe site zal de enige mogelijkheid nog voor ze zijn. Met alle negatieve berichten (nu echt al honderden) overal verspreid zal de oude site weinig meer genereren en ongetwijfeld gesloten worden.

Esther

Beste Pim, wil je mijn 90 euro waar ik al maanden op wacht ook gelijk over maken????

Ellis

Het is ONGELOFELIJK maar ik heb dus gewoon mijn bestelling GELEVERD GEKREGEN!!

Had er een hard hoofd in, zeker nadat ik na enkele telefoontjes, mailtjes en beloftes niks ontving en dus vervolgens eens ging Googlen.
Heb verschillende tips van andere mensen ter harte genomen en heb dus afgelopen weekend gemaild naar volgende adressen:
pim@sports24.nl en info@sports24.nl
en ook even een cc gestuurd naar: pers@consumentenautoriteit.nl

De volgende dag (maandag) eerst even bij de bank geïnformeerd of een I-deal betaling terug te draaien is maar nee helaas…..je hebt uitdrukkelijk toestemming gegeven.
Vervolgens een telefoontje naar Sports24, wonder boven wonder werd er opgenomen en kreeg een man aan de lijn die PIM bleek te zijn.
Ik heb me alleen met mijn voornaam bekend gemaakt en gevraagd wanneer ik levering van het bestelde product kon verwachten.
“Komt eraan, aanstaande woensdag (vandaag dus!) in huis”
Heb gezegd dat ik er geen vertrouwen meer in heb, dat het een malafide bedrijf is en hem eens even opgespoord heb via Linkedin. Hij stelde voor om de order te annuleren (bij eerdere telefoontjes hadden ze het daar ook de hele tijd over) en hij zou ervoor zorgen dat het bedrag teruggeboekt werd.
Ik heb aangegeven dat ik NIET wil Annuleren, ik wil gewoon levering. Volgens mij willen dat trouwens het liefst, order annuleren en dan “vergeten” ze per abuis te storneren.
Ik heb hem geattendeerd op de verstuurde mailtjes van de dag daarvoor en dat ik daar wel geen antwoord op zou krijgen maar dat het misschien toch wel handig was als hij er even goed naar zou kijken.
De mailtjes waren namelijk ook CC naar pers@consumentenautoriteit.nl gestuurd.
Tevens gezegd dat hij zich aan zijn afspraken moet houden, heb ik ook gedaan door gewoon te betalen.
Tenslotte heb ik nog ff langs mijn neus weg gezegd dat het telefoongesprek opgenomen werd, dit werkt redelijk eenvoudig, check hiervoor http://www.tapecall.nl
Blijkbaar werd het PIM te heet onder zijn voeten want hij gooide (heel professioneel) de hoorn erop.
Ik heb direct een mail erachter aan gestuurd (wederom aan alle bovenvermelde mailadressen) en guess what….
Ik kreeg een mail terug met daarin volgende korte maar krachtige bewoording: Zoals aangegeven zult u dit shirt morgen/overmorgen in huis hebben!
De volgende dag gebeurde het onvoorstelbare: het bestelde product werd gewoon geleverd, goede artikel, goede maat!
En ook al was het iets anders geweest of de maat niet goed, ik had dus echt niks teruggestuurd hè.
Ik ben er nu dus helemaal klaar mee (en dat binnen 1,5 week!)
maar wilde toch hier even dit verhaal kwijt. Wellicht heeft iemand er iets aan.

ray

Ook bij sport 24 besteld, 4x gebeld voor terugstorting aankoop, zou in orde komen tot op heden niks terug gekregen.

Niek Bakker

En jawel hoor, onze Pim op z’n best. Geld zou deze week op mijn rekening gestort worden, ’t is nu zaterdag, nog niks.
De man belooft nog steeds van alles, maar er gebeurd niks!

Nou… volgende week gebeurd er wel wat… Pim, belooft is belooft, maar ik krijg m’n geld terug, let maar eens op!

Ellis

Heb het al eerder geschreven maar volgens mij is het verstandiger om NIET te ANNULEREN, dit hebben ze het liefst!
Er staat dan namelijk geen bestelling meer en storneren wordt per abuis “vergeten”.
Gewoon om levering vragen en ondertussen naar ook de eerder genoemde maladressen blijven sturen.
Vergeet vooral niet de cc naar Consumentenautoriteit, heb stellig het idee dat Pimmetje hier enigzins warm voor liep en ook attenderen op het feit dat het gesprek wordt opgenomen op http://www.tapecall.nl helpt……
Ik heb er in totaal 1,5 week over gedaan (van bestelling tot levering)!
Hoop dat er voor jullie allemaal ook snel een eind aan dit verhaal komt.

RK

Ze hebben nu ook een een nieuwe site http://www.sports-deal.nl

is van dezelfde eigenaar.

Opgepast dus !!!!

Astrid smits

Nou, ik ben er ook ingetrapt, heb voor mijn zoon een NL elftal thuisshirt besteld op 14-06, op de site staat dat het geleverd is maar ik heb nog niets, heb vrijdag gebeld en de shirtjes waren heel hard gegaan zei de meneer (pim of arjen?) aan de telefoon.
Dacht ’s avonds ga eens google’n en toen kreeg ik toch wel n lichte paniekaanval, ik google altijd van te voren of het betrouwbaar is maar omdat deze site er goed uitzag en ik ook veel nieuwsbrieven kreeg dacht ik dat dit te vertrouwen was.
Wat een oplichters, heb ze nu gemaild dat ik het shirt uiterlijk donderdag wil hebben, ben dus benieuwd.
Ik laat het weten want ik wil toch echt het shirt of mijn geld terug!!!
Dat met zun allen iets doen dat lijkt me wel wat, mocht ik het shirt niet krijgen rijd ik toch zeker naar Amersfoort ook al woon ik er niet in de buurt.

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat dit kan, je word hier in dit klotelandje gestraft voor eerlijk zijn lijkt het wel, en niet gestraft als je de boel oplich !!!!

Lucia Elderman

Jaja je raad het nooit… Ik heb inmiddels m`n geld terug gestort gekregen! Na mijn mail via hun nieuwe site (zie m`n reactie hierboven op 18 Juni) Is het dan toch eindelijk gelukt!
Misschien een tip voor de rest om ook via die nieuwe site wat te proberen? Bij mij heeft het wel gewerkt…

SZ

Ik ben zaterdag bij hun geweest. Geloof mij de sfeer in de winkel lijkt op een maffia bar. De vader van Pim doet de betalingen. Omdat het om een groot bedrag gaat, zou hij mij in 4 keer betalen.
Het bewijs heb ik wel. De volgende maandag had ik de eerste gedeelte binnen, maar tot nu toe niks meer.
Weer gemaild en het geld zou vorige week om mijn rekening overgemaakt worden.

SZ

Mijn advies is om met z’n alle naar Amersfoort te gaan en natuurlijk van te voren naar een paar kranten te bellen.
Mensen. Hier gaat het om principes. Die oplichter PIM is rijk geworden door onze rente. Zou je dat zomaar accepteren?
Doe iets!!!! In plaats van alleen maar klachen op internet.

Ik hoor het van jullie.

Ellis

Advies van mij is om NIET te ANNULEREN, da’s lekker makkelijk voor hun, bestelling wordt uit het systeem verwijderd en verders kun je fluiten naar je geld…..
Ik heb op levering aangedrongen en had en binnen 1,5 week voor elkaar (van bestelling tot levering…)
@Astrid: ook ik had het Elftal shirt besteld, kostte slechts € 40,00 + € 2,50 verzendkosten (eigenlijk belachelijk goedkoop dus ik had beter moeten weten….) en beste PIM was volgens mij aardig warm gelopen toen hij zag dat er cc-tjes van iedere mail naar hem ook naar pers@consumentenautoriteit.nl gingen.
Tevens het advies om het gesprek op te nemen, zie http://www.tape-call.nl
Korte metten maken met die man!

Astrid

Hoi Ellis, ik heb de mail ook naar de consumentenautoriteit en kassa gestuurd, dit heb ik m ook gemaild, heb al wel 2 reacties van ‘m gehad dus w8 af .
@sz, als ik idd niets krijg zou ik zeker wel naar amersfoort gaan, dus ik hou je op de hoogte.

Harmen leenders

Vanmorgen weer gebeld en weer een mooie belofte van Pim.
Daarna direct de consumenteautoriteit gebeld en een klacht ingediend. Bij voldoende klachten wordt er opnieuw een onderzoek ingesteld. Burgers en buitenlui ik roep u hierbij allen op om de consumentenautoriteit te bellen en een klacht in te dienen!
Daarnaast zijn alle mogelijkheden om deze ondernemer aan te pakken via de media aan te bevelen… Tros radar, kassa, noem maar op.

Niek Bakker

Nou, Pim nu via de mail aansprakelijk gesteld voor de geleden schade. Tevens een cc’tje naar ‘pers@consumentenautoriteit.nl’ en ‘radarinternet@tros.nl’
Laat a.u.b. iedereen op dit forum deze actie ondernemen.
Afwachten maar…

Yvonne Vernooij

Ook ik ben er ingestonken, heb skates besteld voor een buurmeisje. In eerste instantie werden ze niet geleverd, na bellen met Pim werd uiteindelijk een week later de jongensuitvoering geleverd. Teruggestuurd uiteraard, maar nog steeds mijn geld niet terug! (Bestelling geplaatst op 26 april…)

Twan

Ik moet mijn mening bijstellen. Deze week contact gehad met ene Michel. Hij gaf aan dat de bestelling binnen 2 dagen verzonden zou worden, dit is gebeurd en heb de juiste kleur en maat ontvangen.

Niek Bakker

Nou, vandaag eindelijk mijn geld terug, wel jammer van de aangetekende brief, maar goed, beter iets dan niets. Combinatie van de consumenten autoriteit en Radar gaf schijnbaar de doorslag, dus iedereen mailen naar Pim, met CC naar pers@consumentenautoriteit.nl en radarinternet@tros.nl

Het helpt!!!

jan

ik stel mijn mening niet bij! eerst krijg ik een mail dat mijn geld is overgemaakt en nu krijg ik een mail dat het volgende week pas komt. Na heel veel mail verkeer krijg ik van Pim te horen dat ik moet stoppen met berichten sturen. (ander kan ik naar mijn geld fluiten)

Astrid

Nou, zou vandaag mijn geld terugkrijgen maar nog niets, heb PIm gemaild met cc naar de consumentenautoriteit maar hij mailt niet terug, de l….
@sz ik ben ook van plan het op te halen dus wie nog meer?
En misschien idd ook proberen een krant of tv zender in te schakelen, ik laat het hier in ieder geval niet bij zitten als ik mijn geld niet krijg.
@ellis, heb wel geprobeerd om het shirt te krijgen maar PIm mailde me met een creditnota .
Wat n klootzak, dat dit toch gewoon kan in Nedeland is niet te begrijpen!

Astrid

Daar ben ik weer, hij heeft ineens betaald nadat ik een dreigmail heb gestuurd, ik had het er ook echt niet bij laten zitten, heb hem via sports-deal.nl ook een bericht gestuurd en ook cc naar de comsumentenautoriteit en radar.
Alhoewel ik niet denk dat het hem iets doet, zulk soort mensen heeft daar vlg mij het schijt aan, ze worden toch niet gestraft.
Aan iedereen succes verder

Lucia Elderman

Bij mij werd er ook ineens betaald nadat ik een mail verstuurd had via hun nieuwe site sports-deal. Ik schreef het al eerder maar nu ik lees dat het bij Astrid ook gewerkt heeft misschien een tip voor de rest?

Thom

Hi allemaal,

Tips die je kunt volgen in deze zijn
http://www.profinca.nl/incassobureau/incasso-particulier.asp
Deze hebben eerder geincasseerd voor gedupeerden

Klacht bij de consumentenautoriteit neerleggen
http://www.consumentenautoriteit.nl

Klacht bij Qshops neerleggen over misbruik van hun keurmerk
https://www.qshops.org/consumenten/misbruik-melden

Behalve Sports24 en eerder genoemde sites heeft deze persoon meer als 30 websites geregistreerd staan.

Succes iedereen !!

nynke79

Op 8-2-2012 heb ik bij Sports24 2 paar noren besteld en daarbij gekozen voor levering binnen 24 uur waardoor ik extra kosten moest betalen. Op 11-02-2012 nog geen schaatsen. Na een extra costumers service account aangemaakt te hebben via hun site, vele malen geprobeerd telefonisch contact te leggen en gemailed zijn we nu 10–04-2012 en ik heb geen schaatsen en mijn geld is nog steeds ‘in behandeling’.

Op 22 februari kreeg ik via de mail het bericht dat ze de schaatsen niet meer konden leveren en of de order geannuleerd kon worden zodat mijn geld terug zou worden gestord.
Ik heb daar op geantwoord in alle volledigheid d.m.v de ordergegevens + mijn eigen gegevens te vermelden en dat dat in orde was en ik alle begrip had voor de schaatsdrukte en deze oplossing en het mij daarvan op de hoogte stellen zeer op prijs stelde. Helaas was ik iets te voorbarig, laat zich nu wel blijken.
Ik heb ongeveer 1 week gewacht na dat bericht en wanneer ik er achter kwam dat mijn geld nog niet terug geschreven stond heb ik telefoninsch contact gezocht.
Dit telefoninsche contact heb ik tot op de dag van vandaag steeds gezocht, ik krijg iedere keer steeds dezelfde man aan de lijn, welke uiterst kalm en rustig blijft, me steeds vraagt naar mijn postcode en rekening nummer. Steeds hoor ik dat het ‘dan en dan’ verwerkt zal worden, ‘dan en dan zal het op uw rekening staan’, en vanmorgen kwam het door de paasdrukte? ze waren met pasen gesloten? Al met al heb ik geen product en mijn €211,- nog steeds niet terug, en hebben zij allang de regel 30-dagen-geen-levering-geld-terug heen overschreden.

Ik heb al heel veel klachten bijgehouden over Sports24 en zie dat de laatste maanden dit behoorlijk oploopt.
http://www.klacht.nl/sports24/
Ook las ik hier op kassa dat in 2012 dit bedrijf al eens eerder aan de tand is gevoeld en ook verbetering had beloofd. Niets blijkt dus minder waar.

Kitty de bruin

Hoe kan het zo zijn da deze webshop nog steeds bestaat?!?! Ook ik ben een slachtoffer van Pim… Krijg mijn geld van een retour gestuurde bestelling niet terug! Ongelovelijk dat er zoveel mensen zijn en dat de site nog steeds online is?..
Ik adviser iedereen om aangifte te doen via mijnpolitie.nl dossier opbouwen en van het net halen zo’n bedrijf!

Jappa

Ik zit ook al een tijdje te wachten op mijn geld, dezelfde beloften als veel hier gehad. Ik wil hier graag iets tegen doen!

Jappa

je word niet gebeld, dat werd ik niet tenminste..
ik ben al bakstenen aan het zoeken..!!

Xander Slegt

Leven beteren? Wacht al 3,5 maand op 258 euro van meneer, al meerdere keren heeft hij me beloofd dit in orde te maken, maar nog niks ontvangen uiteraard.

Alfred

Als je even zijn persoonlijke gegevens opzoekt zoals zijn facebook pagina, even zijn gegevens opvraagt bij de kvk dan wordt meneer Pim er benauwd, want ja, zijn privé gegevens op straat is hij erg gevoelig voor.

Wim

Pim blijft bezig ik stel voor collectief aangifte doen tegen deze man. Vooral hoop ik dat nemand meer goederen zal bestellen bij deze zaak. Hij levert geen goederen omdat hij ze niet meer geleverd krijgt wegens wanbetaling. Vervolgens betaald hij je niet terug. Dus in je woonplaats aangifte doen met het verzoek de zaak op te pakken. Deze man moet gestraft worden voor zijn praktijken.

Jappa

Ik heb net online aangifte gedaan, duurt 5 minuten.
https://www.mijnpolitie.nl/b/eforms.html?formDefinitionCode=ifaangifte&pageNumber=0&supplier=20107101901 met deze link komt je op de site van de politie.
Het gaat mij om 58,75 euro en die laat ik niet zomaar gaan !

Neil

30-6-2012 betaald, 28-8-2012 nog steeds geen geld retour, klik op de link voor de feiten:
http://www.youtube.com/watch?v=HyDy3K9Bm_o&feature=youtu.be

Tom siebers

Ik ben helaas ook opgelicht door onze vriend Pim. Ik heb 2 maanden geleden ook wat besteld op de website sportruiming.nl maar niks ontvangen. Hij heeft al 2 keer gezegt dat het verstuurd, niks van waar dus!! Als je hem mailt krijg je geen reactie,’s. Iemand enig idee hoe ik mijn geld kan terug krijgen??

Tineke Mulder

Ook ik heb een bestelling geplaatst en geen levering ontvangen.
Veel telefoontjes en mails leveren wel beloftes op, maar geen spullen.
Vanavond net weer een mail ontvangen dat “SPAW”het wil oplossen en of ik niets heb ontvangen?
Inmiddels een vragenlijst van Consuwijzer ontvangen en ingevuld.
Men heeft nu ook een facebook pagina waarin geadverteerd wordt voor sports-deal.
Een kritische reactie van mijn kant, wordt binnen no-time verwijderd.
Hoe kan het dat een bedrijf op deze manier zo lang door kan gaan?!

Sandra

Ik heb voor bijna €200 gekocht. Helaas alle spullen wat ik bested heb waren op(?!). Zou je verwachten dat het bedrag netjes terug geboekt zal worden. Nou helaas ik ben al van 15augustus aan het wachten. Als je iemand aan de telefoon krijgt krijg je ook nog grote mond. Moet maar blij zijn dat ze de deuren nog niet gesloten hebben. Schijnbaar voelen ze zich heel wat van uit hun positie.

Chrissies

Ik heb ook een bestelling gedaan (sports-deal) en niet ontvangen. Eerst steeds toezeggingen dat het direct verstuurd zou wordn en toen een mail ontvangen dat Nike niet meer kan leveren, maar nog steeds niet het aankoopbedrag terug gekregen. Inmiddels aangifte gedaan, brief aan de bank van sports24/ sports-deal verstuurd en vragenlijst van consuwijzer (via consumentenautoriteit) ingevuld. Alle tips over wat ik nog meer kan doen om dit bedrijf te stoppen zijn welkom, de hoop om mn geld terug te krijgen heb ik al opgegeven.

Joost

Ook wij zijn erin getrapt bij running24 (onderdeel van sports 24). 2 paar schoenen besteld voor bijna 300 euro, betaald via ideal, en de schoenen blijken niet leverbaar. geld zou terug komen, maar we zijn nu ruim een maand verder, en er is nog niets, ondanks herhaaldelijke toezeggingen dat dit wel zou gebeuren. dit is oplichting eerste klas, wij hebben aangifte gedaan bij de politie, en wat mij betreft gaan alle gedupeerden samen een civiliele procedure starten tegen deze meneer, zodat hij alle schade moet vergoedne, enn 4 jaar de gevangenis ingaat wegens beroepsmatige oplichting. Dat zal hem leren.

Dat dit soort mensen met zichzelf kunnen leven, ik heb gewoon geen woorden voor dit soort oplichters, te gek voor woorden. Ik ga dit niet accepteren, en zal deze meneer een juridisch lesje leren dat hij nooit vergeet.

rick

het adres van deze man is bekend! ga je geld halen met een groep!! sommige mensen hebben wat lichte dwang nodig om tot terugbetalen over te gaan, doe er wat mee mensen!!

Xander

Ik wacht al vanaf april 2012 op mijn 260 euro. Laatste contact dateert van 20 oktober 2012, ik zou binnen 3 maanden mijn geld hebben. Uiteraard nog niet ontvangen en niets meer van gehoord. Pim krijgt tot 20 januari, dan zijn de 3 maanden voorbij, en dan ga ook ik aangifte doen. In de tussentijd heeft hij zelf niet gereageerd op e-mails van mijn advocaat (goede vriend die ik heb ingeschakeld). Een oplichter eerste klasse, schandalige praktijken.

Stan

Voor hele familie in april voetbalshirts besteld, inclusief bedrukking. Bestelling deels verkeerd uitgevoerd. Wacht nog steeds op nasturen ontbrekende shirts. Aan beloftes geen gebrek, wel aan shirts. Had ik maar eerder hier gekeken ;-(

Chantal

Lever niets aan Sports24. Betalingen blijven uit!!!

Xander

http://www.thesportsgroup.nl is ook een nieuwe website van hem, bestel hier niets!
Zelf aangifte gedaan, Kassa, Opgelicht?!, consumentenautoriteit etc. ingeschakeld. Nog niets mee gedaan, in ieder geval niets van meegekregen, maar vlijf dit allemaal doen! Hoe meer klachten, hoe eerder ze hem zullen stoppen.
Zelf denk ik echt na over juridische stappen, ik twijfel alleen of ik dat het risico waard vind. Het kan een duur grapje worden..

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond