Industry Wire

Geplaatst door Adversitement

Adobe beloont Adversitement met ‘European Digital Marketing Partner of the Year award 2012’

Adversitement heeft de Adobe European Digital Marketing Partner of the Year award 2012 ontvangen. Onder meer de hoge omzet en het grote aantal nieuwe klanten wogen mee bij het toekennen van de prijs.

Jan Buis, algemeen directeur van Adversitement, nam de prijs tijdens de EMEA Adobe digital marketing summit in ontvangst, uit handen van Brad Rencher, Senior Vice President en General Manager bij Adobe. Adobe reikt de prijzen uit om de beste partners te erkennen. Het is de derde keer op een rij dat Adversitement in de prijzen valt.

“Wij zijn blij met de lofwoorden die Adobe uitspreekt met deze prijs. En natuurlijk zijn we erg trots op ons team. Door nauw samen te werken met Adobe halen we het beste in elkaar naar boven. Dit heeft voor de derde keer op rij geresulteerd in de hoogste partnerwaardering”, zegt Jan Buis, Chief Executive Officer van Adversitement. “Technische innovatie staat voor ons hoog in het vaandel. Hierdoor zijn we in staat om een toegevoegde waarde te bieden voor Adobes Digital Marketing business.”

Juryrapport
“Adversitement is een toonaangevend full service adviesbureau en Europees marktleider op het gebied van analytics- en optimalisatiediensten. In 2010 werd Adversitement al aangewezen als de meest waardevolle EMEA-partner van Adobe Omniture. Dit jaar zijn we er trots op om Adversitement aan te kondigen als Europa’s Digital Marketing Partner of the Year. Voor Adobe en Adversitement was 2011 een geweldig jaar met een recordomzet en belangrijke nieuwe klanten, zowel in Nederland als in Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht