Team Nijhuis zet volgende stap in de toekomst met een nieuwe certificering

Het Twentse Digital marketingbureau Team Nijhuis heeft een volgende stap gezet voor de toekomst. Het bureau dat al Google Premier Partner, Google App Immersion Partner en HubSpot Certified Silver partner is, mag vanaf vandaag een nieuwe partner badge voeren. Vanaf vandaag is het bureau facebook blueprint certified buyer. De blueprint-certificering erkent de bekwaamheid op gevorderd niveau van professionals die werken met facebook advertising.
Met deze certificering neemt het Twentse bureau weer een belangrijke stap richting de toekomst. “Social media zijn onmisbaar bij een goede inzet van digitale marketing. Met deze Certified Buyer Badge kunnen wij als bureau weer de extra stappen zetten om onze klanten nog beter te servicen en krijgen wij zelf ook weer meer hulp en ondersteuning van Facebook. Win, win dus”, aldus een trotse Stéphanie Balk (Head of social advertising).
De ‘facebook blueprint certified buyer’ certificering gaat in op de competenties van een bureau op geavanceerd niveau bij het beheren, maken en inzetten (kopen) van Facebook en Instagram advertenties. Je hebt verschillende manieren van adverteren en de badge wordt uitgegeven aan bureaus die actief aan de slag gaan met het verbeteren van prestaties en levering via de advertentieveiling.
• Problemen met advertentieproblemen oplossen
• Advertentie-indelingen toewijzen aan advertentiedoelstellingen
• De juiste doelgroeptargeting
• Inzicht en opmaken van Facebook-rapportage en daarbij KPI’s in kaart brengen
• Testen van de Facebook-pixel
• Gebruik maken van inzichten van consumenten en de productcatalogus
“Ondanks het feit dat wij al heel lang en heel intensief samenwerken met Google en ons tot de top van de 150 bureaus ter wereld mogen noemen, zijn wij echt enorm trots op deze stap”, aldus Gerben Lievers (Strategy director/owner Team Nijhuis). “Wij zien namelijk dat Google zeer dominant is als het gaat om uitingen en budgetten en ook waar wij onze tijd aanbesteden. Echter, zijn wij ook al jaren bezig met Instagram en Facebook en niet zonder succes. Veel van onze klanten laten wij ook zeker met behulp van deze kanalen groeien. Het ontvangen van deze certificering met de daarbij horende badge is dan ook echt een bevestiging dat we op de goede weg zijn met de samenwerking tussen Facebook, Instagram en ons bureau Team Nijhuis.”
“Ik ben onwijs trots en hoop dat we nog veel bedrijven mogen helpen groeien met Facebook adverteren”, Gerben Lievers.
Over de Facebook certificering
Blueprint Certification is het certificeringsprogramma van Facebook voor digitale (reclame)professionals die een gedegen vaardigheid in Facebook-marketing hebben. De kwalificatie van de Facebook Certified Buying Professional wordt toegekend aan digitale reclameprofessionals die bekwaam zijn in het maken en kopen van Facebook-advertenties voor maximale campagne-impact. Professionals met deze certificering mogen de badge een jaar lang voeren en dienen het examen elk jaar opnieuw te behalen.
Over Team Nijhuis
Als digital marketingbureau is Team Nijhuis dé businesspartner voor bedrijven die willen groeien. Groei is voor Team Nijhuis altijd een positief resultaat: meer winst, omzet of rendement, maar ook het behoud van een bestaande markt. Het bureau is opgericht in 1973 en combineert veertig jaar ervaring op het gebied van strategische marketing en communicatie met de nieuwste kennis over digitale marketing.
Dankzij de groei die Team Nijhuis voor andere bedrijven realiseerde is het bureau de afgelopen jaren zelf ook flink gegroeid. Dat leverde in 2015 en 2016 een FD Gazelle op en viermaal een notering in de Deloitte Technology Fast 50 (2015, 2016, 2017 en 2018) als het snelst groeiende marketingbureau van Nederland. In 2017 en 2018 werd het bureau #2 digital marketing agency van Nederland volgens een onafhankelijk onderzoek van Fonk magazine. Inmiddels werken er 41 Digital marketing experts bij Team Nijhuis voor meer dan 150 nationale en internationale klanten in verschillende branches.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.