Interactive Intelligence biedt integratie met Oracle Sales en Marketing Cloud Service

“Met deze integratie kunnen klanten meer gepersonaliseerde service leveren en tegelijkertijd productiever zijn doordat medewerkers sneller en eenvoudiger toegang hebben tot de beschikbare informatie van de beller,“ vertelt Mike Shrall, group director of integrations van Interactive Intelligence.
De integratie zal werken met een pop-up scherm waarmee medewerkers gelijktijdig met het gesprek de klantgegevens gepresenteerd krijgen, in de interface van Oracle Sales en Marketing Cloud Service. Hierin zijn ook de gespreksmogelijkheden verwerkt van CIC zoals doorverbinden, wachtstand, conferencecall, verbreken en een ‘klik-en-bel’-functie.
Bovendien zal deze interface alle gegevens van de gesprekken kunnen opslaan zodat bijvoorbeeld de oorsprong en duur van het gesprek en notities die door de medewerker automatisch aan het dossier zijn toegevoegd.
De integratie tussen CIC en Oracle Sales en Marketing Cloud Service is straks beschikbaar zijn als premises-based software maar ook via managed services of een cloud delivery model.
Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 4500 klanten, waarvan ruim 140 in Nederland en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Interactive Intelligence heeft meer dan 1000 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 23 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.