Industry Wire

Geplaatst door Supersteil

538 kiest voor Supersteil

538 heeft Supersteil gekozen als partner om de digitale aanwezigheid naar een hoger plan te brengen. Er wordt gestart met een vernieuwing van 538.nl waarvoor Supersteil het concept en het visual design ontwikkelt. Binnen de strategie staat de bezoeker centraal en speelt dataverzameling en targeting een belangrijke rol. Begin 2013 zijn de eerste resultaten zichtbaar.

Binnen Nederland is 538 marktleider op het gebeid van digitale radio. Om deze toppositie te behouden en te versterken is Supersteil ingeschakeld om de online radio player te re-designen. Daarnaast wordt er gestart met het volledig opnieuw designen en ontwikkelen van 538.nl.

Middels de nieuwe interface gaat 538 sterk focussen op de gebruiker en wordt er meer data verzameld zodat adverteerders nog doelgerichter hun campagnes kunnen afstemmen.

Over 538
Lang voor de eerste internet-hype in ons land was 538 in 1994 als eerste Nederlandse commerciële radiozender aanwezig op het internet. Inmiddels zijn ze met hun zeer populaire website toe aan de zesde generatie.

Gemiddeld trekt 538.nl 67.000 unieke bezoekers per dag. DJ’s en speciale acties veroorzaken daarnaast regelmatig enorme pieken in het dataverkeer.

538 Online is verantwoordelijk voor de productie van zowel 538.nl, Juize.nl, Eversstaatop.nl, Dancedepartment.nl, Ruuddewild.nl, 538Voetbal.nl, 538Gemist.nl en 538.info. Ook de diverse 0900- en 0909-lijnen en SMS-diensten (“SMS 5380″) van 538 en 538 Juize worden door 538 Online verzorgd.

Over Supersteil
Supersteil is het digitale bureau met “passion for interaction”. Met een team van specialisten op het gebied van usability, interaction design, user interface design en front-end development ontwikkelen zij corporate sites, user interfaces, online experiences, mobiele applicaties en mobiele sites. Dit doen zij voor klanten als Pathé Thuis, RET, Satebar, War Child en BNN.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht