ServiceNow Update over COVID-19 – gratis apps voor klanten en update Knowledge 2020

ServiceNow heeft een Customer Care Program aangekondigd om organisaties in de publieke en private sector te ondersteunen tijdens de COVID-19-pandemie.
Als onderdeel hiervan kondigt ServiceNow vier nieuwe community-apps aan die organisaties, waaronder overheidsinstellingen en enterprise-ondernemingen, helpen om complexe emergency response-workflows te beheren. Deze apps zijn nu gratis beschikbaar tot 30 september 2020 via servicenow.com/crisisresponse.
1. Emergency Outreach: tijdens een crisis zet deze workflow het Now Platform in om bedrijven te helpen om in contact te komen met hun werknemers om de impact te kunnen beoordelen. Werkgevers kunnen via e-mail contact opnemen om informatie en veiligheidsmaatregelen te delen, en werknemers om een bevestiging te vragen dat ze veilig zijn en waar ze zich bevinden. Werkgevers kunnen eveneens de ServiceNow Now Mobile App gebruiken om pushnotificaties te sturen naar werknemers en om een reactie te vragen. (App ontwikkeld door ServiceNow)
2. Emergency Self Report: deze workflow helpt werknemers om hun werkgever op de hoogte te stellen dat ze in zelf-quarantaine zitten en aan te geven wanneer ze verwachten weer op de werkplek terug te zullen keren. Ook biedt hij workflow-ondersteuning voor de werkgever. (App ontwikkeld door ServiceNow)
3. Emergency Exposure Management: wanneer een organisatie op de hoogte is van het feit dat een werknemer gediagnosticeerd is met een ziekte, helpt deze workflow de werkgever om te identificeren welke andere personen mogelijk ook zijn blootgesteld aan het virus, op basis van de ontmoetingen en werkplekken van de werknemer. (App ontwikkeld door ServiceNow)
4. Emergency Response Operations app voor overheidsinstellingen: Washington State Department of Health, een klant van ServiceNow, heeft de Emergency Response Operations-app ontwikkeld op het Now Platform om zijn eigen reactie op COVID-19 te beheren. In samenwerking met ServiceNow stelt het Department of Health de app gratis beschikbaar voor andere overheidsinstellingen. (App oorspronkelijk ontwikkeld door klant)
Gemeenschappelijke taak
In de wereldwijde community van ServiceNow zien we dat zorgmedewerkers die de frontlinie vormen tegen COVID-19 ondersteuning nodig hebben. Deze werknemers hebben zowel middelen nodig zoals maskers, beschermende kleding, brillen en medische testapparatuur, als ook basisbehoeften zoals eten, accommodatie, training en ondersteuning. ServiceNow doneert in totaal $100.000 aan het International Medical Corps en de CDC Foundation om dit te ondersteunen.
De wereldwijde zorgcrisis zorgt voor een nieuwe realiteit voor iedereen. In deze tijd kijkt ServiceNow ernaar uit om digitaal verbonden te blijven om van elkaar te leren.
Knowledge 2020 digitaal
Om de gezondheid en veiligheid van de bezoekers, partners en community van Knowledge 2020 te beschermen, hebben we besloten om van Knowledge 2020 een digitaal evenement te maken dat het fysieke evenement in Orlando, Florida vervangt. Het digitale event zal van start gaan op 5 mei.
De digitale ervaring rondom Knowledge 2020 laat zien hoe klanten productiviteit stimuleren via moderne digitale workflows, toont de nieuwste innovaties van klanten en het platform, en inspireert de ServiceNow-community om geweldige ervaringen te blijven cre벥n voor bedrijven.
De komende weken zullen er meer details bekend worden gemaakt over de digitale ervaring van Knowledge 2020, inclusief informatie over het registratieproces.
Bescherming van werknemers ServiceNow
ServiceNow heeft actie ondernomen om de gezondheid en veiligheid van de meer dan 10.000 werknemers en stafleden wereldwijd te waarborgen. Als onderdeel hiervan:
• Heeft het bedrijf werknemers wereldwijd gevraagd om met ingang van 11 maart vanuit huis te werken, om het beperken van social contacten te bevorderen;
• Blijven de vergoedingen voor fulltime en parttime werknemers, contractors en ondersteunend personeel ongewijzigd tijdens deze thuiswerkperiode; en
• Moeten werknemers zakelijke reizen vermijden, behalve wanneer deze als bedrijfskritisch worden beschouwd en binnen de eigen landsgrenzen plaatsvinden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.