Nieuwe integratie Genesys Cloud en Microsoft Teams voor productiviteit en samenwerking

Op dit moment werken medewerkers in het contact center met verschillende systemen op diverse devices en schakelen constant heen en weer. Dit zorgt voor inefficiëntie en frictie, maakt samenwerken lastig en kost het meer tijd en inspanning om klanten te helpen. De geïntegreerde oplossingen verhelpen dit doordat medewerkers vanuit Genesys Cloud via Teams alle gebruikers in de organisatie kunnen bellen.De integratie helpt organisaties als Western Governors University (US) met een totale oplossing waarmee het werken makkelijker wordt en de customer experience beter.
“Het inzetten van Genesys Cloud heeft het voor onze medewerkers al makkelijker gemaakt om met de studenten te werken,” zegt Adam Davis, director of operations, Western Governors University. “Deze nieuwe integratie met Microsoft Teams zorgt dat de student care teams onderling contact kunnen zoeken en hun kennis delen zodat ze efficiënt onze studenten ondersteunen.”
Overbruggen van de kloof tussen front en back office
Wanneer agenten willen overleggen met een deskundige buiten het contact center kunnen ze binnen de Genesys Cloud desktop met de geïntegreerde directory, zoekfunctie en aanwezigheidsstatus de juiste Teams-gebruiker te vinden. Ze kunnen op basis van beschikbaarheid de realtime samenwerking met een enkele klik starten.
Stelt een klant bijvoorbeeld een vraag over een lening voor een nieuw vakantiehuis tijdens een andere hulpvraag dan kan de agent snel een beschikbare hypotheekspecialist vinden die meteen antwoord kan geven. Dit zorgt voor teamwork, kennisdeling en een snellere oplossing voor klanten.
“We zijn blij om weer een element toe te kunnen voegen aan ons langlopende partnership met Microsoft, dat ook een belangrijke stap markeert in het helpen van onze klanten om de belofte van Experience as a Service waar te maken,” zegt Olivier Jouve, executive vice president en general manager, Genesys Cloud. “Met meer dan 75 miljoen actieve gebruikers per dag is Microsoft Teams de voornaamste tool voor unified communications en productiviteit voor duizenden grote ondernemingen. Door de integratie van ons platform met Teams kunnen medewerkers gebruik maken van alle expertise in de organisatie en zo maatwerk ervaringen leveren voor iedere klant.”
Mike Ammerlaan, Director van Microsoft 365 Ecosystem marketing bij Microsoft zegt: “Steeds meer organisaties erkennen dat alle medewerkers vanuit de hele organisatie bijdragen aan excellente customer experiences – en niet alleen het contact center. Met de integratie van Genesys Cloud en Microsoft Teams beschikken medewerkers over de juiste tools voor samenwerking met collega’s in de hele organisatie en profiteren ook van advanced routering, gespreksopnames en interaction analyses voor het leveren van consistente service.”
Lees hier meer over de Genesys Cloud and Teams integration.
===
Over Genesys
Ieder jaar levert Genesys meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Met de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie ieder klantmoment van marketing, sales tot service en op ieder kanaal, tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterend. Genesys pionierde met Experiences as a ServiceSM zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden op de juiste schaal, kunnen interacteren met empathie en kunnen bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. Dit wordt mogelijk gemaakt door Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke contact center platform in de wereld, ontworpen voor snelle innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit.
Bezoek www.genesys.com.
©2020 Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. Alle rechten voorbehouden. Genesys en het Genesys logo zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Genesys. Alle andere bedrijfsnamen en logo’s kunnen geregistreerde handelsmerken of handelsmerken zijn van de respectievelijke bedrijven.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.