Industry Wire

Geplaatst door TBWA\NEBOKO

De bezorgers van PostNL bezorgen bijzondere momenten

Amsterdam, 9 oktober 2020 – Op 8 oktober lanceerde PostNL een nieuwe merkcampagne bestaande uit twee films. In deze commercials laat PostNL zien dat de bezorgers aandacht hebben voor hun klanten en voor hun werk. Ze doen een stapje extra en daardoor kunnen er bijzondere momenten ontstaan. Deze campagne is een vervolg op de eerdere campagne dit jaar, waarbij bezorgers wederom de hoofdrol spelen.

Dagelijks worden er door heel Nederland meer dan een miljoen brieven en pakketjes bezorgd. PostNL snapt hoe belangrijk de inhoud van deze brieven en pakketten zijn. Daarom doen de bezorgers iedere dag hun best om van PostNL de favoriete bezorger te maken. Het dagelijkse werk staat hierin centraal, maar ze maken het verschil met de kleine dingen die ze voor hun klanten doen. Af en toe zit daar een groots gebaar tussen. Deze mentaliteit zit diepgeworteld in het DNA van PostNL. De commercials vergroten dan ook uit wat de bezorgers dagelijks waarmaken.

Quote Mirjam Paauw, teammanager merk- en consumentencommunicatie PostNL:

“Binnen ons bedrijf delen we al langer verhalen van collega’s die bijzondere momenten bezorgen. Zoals het verhaal van postbezorger Willy die kaarten maakt waarmee ze de bewoners van haar bezorgwijk verrast. Of pakketbezorger Stephan die vertelt dat hij een praatje maakt met eenzame ouderen in deze tijden van corona. Onze nieuwe tv-spotjes zijn een logisch vervolg daarop: we laten nu ook aan de buitenwereld zien hoe wij op een positieve manier contact maken met onze klanten.”

De campagne zal worden uitgezonden op tv en social.

Credits

Klant: PostNL

Bureau: TBWA\NEBOKO

Regisseur: Bart Timmer

Productiemaatschappij: Czar Amsterdam

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht